Gå til innhold

November: Ja, da var dagen kommet...


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Har termin i dag, men her sitter jeg med like stor mage og ingen tegn til at noen fødsel står for dør.. ja, ja, uansett er jo jo maks 2 uker til NOE skjer da. På svangerskapskurset på Ullevål sa de det at hvis ingenting var skjedd 14 dager på overtid blir man satt i gang- det var deres policy.

 

Her er det bare å smøre seg med tålmodighet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gått fem lange dager over termindatoen, og kjenner at det begynner å tære på tålmodigheten...

Prøver å tenke at innen neste uke er vi blitt foreldre, men håper inderlig at det skjer av seg selv:)

Er dårlig med tegn til at noe er på gang, men får høre hva jordmora sier i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin i dag uten tegn til at noe skal skje..At dager kan ble så laaaaaange! I ren desperasjon har jeg begynt å skrape gammel maling fra taket....Og jeg vet at jeg ikke har rett til å bli utålmodig enda, men jeg klarer ikke å være annet. Sender masse lykkeønskninger til alle dere som har termin og til dere som går på overtid! Måtte barna komme SNART!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, jeg hadde termin på søndag, så jeg går bare her å venter jeg og.. kjenner etter om det skjer noe, men nei, tror han har det for godt her inne.. vil ikke ut.. men håper han ikke har tenkt å vente for lenge før han melder sin ankomst..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...