små Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Ene tannen nede.. Syns det er så rart jeg..storesøster fikk tann da hun var 1 år, og den var oppe.. så dette var litt uvant.. Må jeg begynne å pusse nå? Eller, jeg bør vel vente til den har kommet mer opp?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Kan begynne å "leke" litt med tannbørsten. Det synes de ofte bare er godt, siden det gjerne klør litt. Hos begge mine har tennene nede kommet først.
små Skrevet 15. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2006 Ja, jeg tenkte å gi henne en tannbørste å leke med..
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Snuppa mi har lekt med tannbørsten før hun fikk tenner, nå har hun to oppe. Hun og storbror pusser tennen sammen hver kveld. Tannlegen sier det er uvanlig at tenner kommer oppe først:) Jenta mi er 9mnd. Sønnen min hadde 4 tenner da han var 5mnd, så det er stor forskjell.
små Skrevet 15. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2006 jeg forventa at snuppa skulle få tenner nærmere et år og oppe..hehe, sånn som storesøster:P hihihi så derfor litt uvant oh rart.. men nå skal vi begynne å pusse tanna i allefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå