Gå til innhold

Hvor mange dager igjen onsd. 15 nov???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 24 dager igjen til ul termin, MEN blir satt igang i morgen :o)

Lykke til alle sammen, spes. dere som er på overtid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 dager igjen. Det kan godt skje i dag tenker nå jeg....

Skrevet

Hadde termin i går jeg.. men fortsatt ingen tegn på at noe skal skje. Holder på å bli sprø allerede, så håper ikke det går mange dagene til.

Lykke til i morgen :*lillefru*: høygravid :) Nå er det snakk om timer til du får møte knøttet ditt:)

Skrevet

Jeg har 9 dager igjen i dag, men har egentlig begynt å tenke at terminen er et helt meningsløst tall som ikke betyr noen ting! Babyen er ekstremt urolig og herjer rundt inni meg hele dagen, så jeg begynner nesten å lure på om den ikke har det så bra inni der lengre. Håper på at noe skal skje om ikke så alt for lenge....

Skrevet

5 dager over og begynner og tro at han er kommet for og blir inni magen,ingen tegn til at han har tenkt seg ut ihvertfall....:(

Skrevet

11 dager over termindato her.... i går mange tegn og kynnere og nedpress og menssmerter, men det slutter om natten dessverre. Mye menssmerter i dag, men det har det jo i og for seg vært så mange ganger at nå gidder jeg ikke rope ulv ulv lenger. Nå får det bare være som det er til overtidstimen fredag.

Skrevet

67 dager igjen på meg gitt..

Skrevet

34 daga igjen hær....

Lykke tel med igangsettinga i morra da... lillefru :D

Skrevet

18 dager! Ei venninne er skråsikker på at jeg føder i dag, ler. Ingen tegn på det gitt. :)

Skrevet

onsdag torsdag fredag termin lørdag. så ikke lenge.. veksler mellom å tro det skjer idag og at det aldri skjer;)

Gjest leelu23 FØDEKLAR
Skrevet

10 - siste gang jeg skriver ett to-sifret tall :)

Skrevet

0 dager igjen til termin.. dagen er her!! men her sitter jeg med like stor mage og ikke noe tegn til at noe skjer:)

Skrevet

64 dager igjen til ul-termin... Lykke til med igangsetting i morgen :o)

Skrevet

Jeg har 85 dager igjen, så jeg må nok vente lenge før jeg trenger å tenke på om hodet er festet.

Syns det går sakte.

Skrevet

er 8 dager over termin. kontroll på sykehuset i morgen.

Skrevet

57 dager. Var nettop hos JM og hodet ligger fortsatt ned- det har det gjordt den siste måneden, så håper han holder seg der nede!

Skrevet

12 dager over ul termin:( jeg føder visst aldri.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...