Gå til innhold

hikke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

min baby hikker så hele magen hopper....i lange perioder flere ganger om dagen... noen flere som kjenner dette???:)

Skrevet

Hehe, kjenner meg igjen der ja :) Ganske morsom følelse. Kjenner rytmiske dunk i magen. Men det er ikke noe gøy å hikke da.. Stakkar knøttet.. :)

Skrevet

Hvor "mange" hikk kjenner dere og hvor lenge varer det? Jeg kjenner rytmiske dunk, liksom, har tenkt at det sikkert kan være hikke men er ikke sikker..

Skrevet

har ikke tellt hvor mange hikk jeg kjenner hver gang,men d varer noen minutter.. 4-5 minutter kanskje... det kjennes som rytmiske dunk,som du bskriver!!:)

Skrevet

Men hvor frekvent er denne dunkingen? Jeg kjenner også dette ofte, men dunkinen er mye raskere enn vanlig hikke hos voksne...

Skrevet

Har det motsatt jeg... forrige gang hikka jenta mi flere ganger om dagen, men DENNE jenta er mer stille av seg... har kun "hørt" hikking to ganger hittil...

Skrevet

Ja - har kjent den rytmeiske rykkinga / dunkinga som jeg antar er hikke mange ganger, men har også stussa over frekvensen - så tette hikk!

Skrevet

Jepp! Snuppa hikker så og si daglig, overrasket over at man kjenner det så godt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...