Gå til innhold

Når begynte dere med bleieavvending?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva er tegnene på at barnet er klart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emma begynte selv..hehe.

I sommer (2,5 år) begynte hun å løpe på do og tisse og å tisse på gresset..vi var nemlig sammn med noen som har en datter på 4¨-5 år..så hun lærte Emma det;)

Skrevet

Prøvde i sommer (2 år og 2 mnd) men hun var ikke klar. Gikk ute uten bleie, men sa fra etterat hun hadde tissa... Og da jeg fant henne i bærbuskene med bæsj på henda så fant jeg ut at, ok, hun er ikke klar... Så vi prøver igjen til sommeren, hvis hun ikke bestemmer seg sjøl før den tid da...

Skrevet

Min første begynte med potte da hun var 10 måneder. Hun ble knusktørr da hun var 20 måneder. Setter barnet på potta når man likevel skal bytte bleie, eller litt etter mat. Funker helt knall.

Min andre begynte med potte da hun var 8 måneder. Helt tilfeldig at vi fant frem potta da, vi drev nemlig og flyttet og så dukket den opp. Hun sluttet med bleier da hun var 18 måneder. Hun har ikke bæsjet på seg siden hun var 12 mndr, men hun tisser i bleien når hun sover. Det er ikke så vanskelig, men man må bruke litt tid på badet. Da bretter jeg tøy og vasker litt mens hun sitter der. aldri lenge, og aldri hvis de ikke vil. Dette krever jo at man er hjemme, tror ike barnehagen ville tatt jobben med alle barna....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...