Litenspire *150711*høygravid Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Har alle sammen trukket inn på det private marked nå da? Her er det jammen stille, sitter dere å skravler på msn eller? Jeg venter på EL jeg, i min normale syklus skulle det være nå, men det kan visst ta sin tid. Kanskje jeg skulle sende bente en mail, sikkert koselig å skravle litt på msn...
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Gjør det litenspire u/spire. Det er kjempehyggelig å slå av en prat inni mellom... Lykke til i jakten på el da...C";) Krysser fingrene for deg! Klem fra
nungo Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Ikke gå på msn alle sammen da :-( Koselig å prate her også -- spesielt for de trege av oss som ikke helt har skjønt dette msn ennå. Med El i sikte er jo du i den beste fansen av syklus, Litenspire :-) Ønsker deg lykke til og sett nå til alle seil for en ny spire :-)
*Troika* Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Hei, Ser det har vært litt stille her i dag:-) Håper ikke dere " slutter" å skrive her altså:-) Lykke til med jakten Litenspire, jeg er også såvidt igang med letingen selv. Det blir gode tider i heimen fremover:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå