Gå til innhold

Ja, da var dagen kommet...

¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Har termin i dag, men her sitter jeg med like stor mage og ingen tegn til at noen fødsel står for dør.. ja, ja, uansett er jo jo maks 2 uker til NOE skjer da. På svangerskapskurset på Ullevål sa de det at hvis ingenting var skjedd 14 dager på overtid blir man satt i gang- det var deres policy.

Her er det bare å smøre seg med tålmodighet:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7093132-ja-da-var-dagen-kommet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

*smile*

Tålmodighet ja!!!

Kjedelig å vente sånn, men lite man får gjort. Babyen trenger vel litt mer tid da:))))

Du får benytte anledningen til å sove og hvile deg. Før du aner så sitter du der med den lille i armene *trøstesågodtjegkan*

Klem

For den som orker å bedrive noe av det du nevnte nå ja Popkind!! Tror ikke det nei! Løpe, hoppe og vaske går ikke pga bekkenet, og sex sa du..hva er det for noe?!?!?!

Var visst ganske trangt om plassen på Ullevål i dag.. Ei annen ei her inne som har termin i dag og som er i fødsel nå sa at det. Hun hadde ringt og fått beskjed om at det var mange som hadde født nå, men at hun skulle få komme inn.. Kanskje greit om jeg drøyer det litt da.. håper det er plass når jeg skal inn da.. når enn det blir da..

Annonse

Hei Kab, har tenkt på deg i dag ja :) Set ut til at det er noen desemberdamer som sniker i køen foran deg, men det er nok sånn det blir for meg og, at januardamene innhenter meg og går forbi...... Har vært på svangerskapskurs og fått sett et par nurk i dag - helledussen så skjønne ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...