Gå til innhold

Hvor lang tid brukte dere på og bli kvitt babyfettet etter fødsel?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte for 6 uker siden, magen forsvant veldig fort siden jeg ikke var så stor, men jeg sliter fortsatt med og gå ned de siste 5-6 kg....

Det er så irriterende, jeg spiser veldig sunt og går tur.

Jeg har nettopp sluttet å amme, men følte ikke jeg gikk ned noe når jeg ammet hele dagen heller....

Har ikke klær å ha på meg, de gamle buksene er akkurat bittelitt for små.......

Hvor lang tid brukte dere på og komme i match vekt igjen?

Føler alle blir kvitt kiloene så fort...

Jeg la på meg 16kg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vanskelig,, uff, sliter jeg også,,, begynnte veldig bra, men så var d brå stopp... de siste 8 sitter som støpt, og jeg fullammer,,

noen mister kiloer av å amme, mens hos noen vil kroppen holde på det fettet for den trenger det,,

er redd det er hos meg,,,

så nå har jeg spist og spist, ga opp hele slankingen, he he,, men har faktisk ikke gått opp heller da, så ammingen gjør vel sitt der,,,

nå som du har sluttet å amme , kanskje d går fortere da...

ellers er d jo å trimme da, trimme , trimme , trimme og spise sundt,,

øsj, d er trekt, mye bedre å kose seg med sjokolade på sofan=)

Skrevet

jeg gikk fort ned de første ca 8kg, på noen uker, men sliter med de siste 6.. hun er nå 2.5mnd. det er surt! jeg spiser normalt og går masse tur, men ingenting hjelper! jeg fullammer og..

trodde det kom til å gå som en lek å gå ned de kg men neida..:(

Skrevet

nei da holder nok kroppen din på de kiloene også..

lett for å gi opp jeg da c, når jeg spiser riktig og går masse, men ikke går ned en dritt..

da er d lett å bli fristet til å kose seg med mat isteden,,

meeeeeeen, d kommer en tid for oss også=)

Skrevet

Vi er alle forskjellige. Det finnes ingen fasit. Jeg fødte for 2 mnd siden og i dag fikk jeg på meg en bukse som jeg ikke har brukt på 5 år fordi den har vært for trang... Så for meg har graviditet og amming ført til at jeg har blitt tynnere! Det rare er at jeg fortsatt spiser mye sjokolade... Men jeg går tur med babyen hver dag, da.

(Lurte litt på om det var lurt å skrive dette, det var kanskje ikke et slikt svar du ville ha, men poenget mitt er at vi er forskjellige, og din kropp kan ikke sammenlignes med andre sin.)

Skrevet

Mener å ha lest at gjennomsnittet er tilnærmet tilbake til sin førvekt når babyen er 6 måneder.... Vet ikke om det stemmer, da.

Skrevet

Var kvitt kiloene etter 3 uker.

MEN jeg får ikke på meg buksene jeg brukte før,helt annen fasong på magen min:/

Skrevet

Er ikke kvitt det enda, fem måneder etter fødsel.... :-(

Skrevet

her ble alt borte i løpet av de to første ukene.. Skulle ønske det hadde tatt lenger tid, er ikke sundt å gå ned 18 kg på så kort tid tror jeg..

Skrevet

Jeg slet med de siste kg som hadde lagt seg på midten slik at jeg ikke kom i mine gamle bukser og måtte bruke treningsbukser og gravidebukser (snart 8 uker siden føsdel). Begynte på sykehusdietten sist tirsdag og kommer nå inn i de fleste buksene mine:o) Så den kan anbefales!!

Skrevet

Jeg la på meg lite, og etter ca fire uker var det borte. Nå er enda mer borte, og jeg er tynnere enn jeg var før jeg ble gravid. Jeg ammer, baby er 7 uker og går tur hver dag.

Tror hele greia er individuelt, har ikke gjort noe for å gå ned, men tror amminga har gitt meg enda høyere forbrenning.

Skrevet

Her har det ikke blitt borte en dritt siden fødselen. Går nok ikke tur hver dag, men innimellom. Lav forbrenning har jeg alltid hatt.

Skrevet

første gangen forsvant alt av seg selv. denne gangen er 5 kg igjen og det virker som de sitter hardt! nå har jeg begynt på Herbalife, og håper det skal gjøre susen i komb med statisk magetrening hver kveld. det er nemlig rundt magen kg sitter!

Skrevet

Hvis jeg hadde sluttet med snop, hadde kanskje blitt borte.,...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...