Gå til innhold

Smerter og symptomer før ikm. Gravide, se hit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skikkelig vondt i magen nå... Masse stikkinger/murringer - det kjennes ut som tr er på tur. Men foreløpig har hun ikke vist seg. Er på dag 24 eller 25 i syklusen. Sist så kom tr på dag 23, men det var 1.syklus etter p-pilleslutt.

Ellers så fryser jeg veldig og er masse på do. Jeg er redd for at jeg kun inbiller meg dette, men jeg føler meg virkelig gravid. Er også veldig hormonell. Blir sint for ingenting og gråter hvis jeg f.eks hører en rolig ballade på radioen.

I går så stakk det skikkelig i brystene mine.

Klarer nesten ikke å vente til helga med å teste, men det skal jeg!

Dere som er gravide - hvilke symptomer hadde dere dagene før ikm?

Var pms-symptomene sterkere enn før vanlig mens?

Jeg har som regel ikke pms-plager. Husker fra før jeg var gravid med nr 2 - jeg hadde ingen smerter mellom el og tr. Men hadde det den syklusen jeg ble gravid. Det er nok derfor jeg har et stort håp nå. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytter*

Skrevet

Hei jeg hadde akkurat de samme symptomene som når tr var i anmarsj, mensmurringer og vont i korsyggen og en følelse av at det rant noe i trusa (hvilket det ikke gjorde). Eneste grunnen til at jeg var optimostisk med tanke på graviditet, var at jeg for en gangs skyld ikke spottet 2-3dager før ikm og at tempene mine bare steg. Men ellers var alt likt som i dagene før tr, muligens litt sterkere enn vanlig.

Så spennende for deg da røverprøver! Krysser fingra for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...