Gå til innhold

Er det noen nordlandsjenter her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er fra nordland, men bor i Trondheim

Skrevet

neida.. Lofoting bosatt i Bodø jeg :)

Skrevet

Hei fra Helgelang jeg, men bor i Trondheim. Termin 29.mai!

Skrevet

Litt moro at flere er fra denne landsdelen. Man får ikke så mye inntrykk av hvor folk er fra når nesten alle skriver på bokmål. Ikke misforstå, bokmål er best for å forstå hverandre, bare litt morsomt å se hvor folk er fra :-)

Skrevet

Hei!

Da e vi iallefall to...:) bor i valnesfjordn æ...fauske kommune:)

Skrevet

Gjør du d? bor også i fauske kommune :-)

Er du langt på vei?

Skrevet

e 17 +1 æ:) enn du?kor i kommunen bor du?gammel*?

Skrevet

Er 14 + 1. 24 år gammel. Du da?

Skrevet

e 21 æ:) faen mæ første gang æ møt på noen som e her i fra området:)

Skrevet

Ja, samme her :-)

Men æ e også litt redd for å møte folk fra Fauske her inne, siden æ lika litt å være anonym her...

E du fra valnesfjord opprinnelig og da eller?

Skrevet

hehehe...nei...æ e nok fra ei øy rett utfro bodø...kjenn ikkje så mye folk her i strøkan...kanskje likså greit...litt kjedeli og ensomt i flekkan men men...gubben e på jobb om dagen og æ...vel...sett heime å gjæringenting:p

Skrevet

Ja, d e vel ikke så my å ta sæ te i fjøyro. Men d e d nu jaggu mæ ikke på fauske heller! E han gammel han "gubben" din da ?

Skrevet

gubben e 8 år eldre så han e 29 han...e du sammens me farn te din?

Skrevet

Jepp. Vi har vært ilag i 5 år. Han e 26 år. Har du bodd der lenge da?

Korsn øy e du fra?

Skrevet

e i fra ei øy 30 min fra bodø..sir dt ikkje her inne:p

Skrevet

Den e grei :-)

Greit å være litt anonym da :-)

Æ tenkte om æ kanskje visste kem du eller "gubben" din va, men æ trur ikke æ kjenn noen som bor i valnesfjord på din eller hannes alder. Så da va d jo ganske usannsynli at æ sku vet kem nån av dokker va :-)

Vess nu du knip igjen litt, å æ dytte på litt, så kanskje vi havne på fødestua ilag, hehe! Du ska vel te Bodø å fø du og?

Skrevet

hehehe...vi kjenn ikkje så mange...ha bodd her i 1,5 år...har eget hus og det meste...men e faen mæ vanskeli å kom innpå folk her i fjøyro:p

e v el godt muli at det bi seinere enn den terminen æ har...va så usikekr på når æ hadde mensn sist så tok en ca dato...men om æ ikkje tar heilt feil så e det vel 1-2 uke ekstra...så kem veit...kanskje vi havna der ilag:) ska nok te bodø...har fastlege og jordmor der så:)

Skrevet

Æ går te gynekolog i Bodø, så har æ jordmor på Fauske. Går annahvergang te dem. Syns d e supert. Æ antar du ikke har vært på UL ennu da. Kati ska du på det? Æ ska ikke før 18.desember.

Skrevet

ska den 29:) også ska vi ha 3d ul den 29 jan 07:) ska absolutt va sekker på ka det bi...har ikkje guttenavn så vi slit litt om dt bi dt:p

Skrevet

Hei Minni Moon og CeCe! Sneik meg inn fra 3. tri, og fant jammen meg to jenter fra samme kommune som meg! (skriver bokmål fordi det er lettere å lese) Bor utenfor Oslo nå, men har bodd på Fauske nesten hele mitt liv.

Skrevet

hei molly mus:)

kor arti dt da:) ikkje ofte man møt på folk i nærområdet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...