mammantilmarie Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Hei alle sammen. Er nå snart ferdig med mitt andre søskenforsøk. Fikk ut bare fire egg igår og er litt deppa for det og veldig spent på å høre resultatet idag. Men det jeg lurer på og håper noen kan svare meg på, er hvordan dere går frem når dere skal søke trygdekontoret om å få tilbake penger dere har brukt på medisiner. Får man forresten tilbake de 1500,- i egenandel til riksen? Et veldig kjedelig spørsmål, men jeg håper noen kan svare meg.
Ann-ch. Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Du skal se det går bra med befruktningen:-) Etter innsetting i morgen,får du et skriv fra legen der det står hvilket førsøk du har hatt og hvilke dager du har vært til behandling..Sammens med dette legger du alle kvitteringer på medisinene fra forsøk 1 og 2. Du får også igjen reisepenger og bompenger.Hvis du har tatt vare på parkeringslappene,får du igjen det også. De 1500,- du betaler til Riksen får du ikke igjen.Det er en egenandel du må betale.Behandlingen koster nemlig 15000,- vanligvis. Lykke til i dag og i morgen:-)
mammantilmarie Skrevet 15. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2006 Tusen takk for svar! Det er sånne ting som dette jeg nesten ikke orker å tenke på når jeg er midt i prosessen. Lykke til du også- og alle dere andre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå