Gå til innhold

Oktober: SULTEN!!!


1dag igjen, og da kom hun ;)

Anbefalte innlegg

Flere enn meg som er sulten HELE tiden??? Snuppa er 3uker og jeg har en matlyst uten like... Snakk om å ha dilla på ting når man var gravid, jeg har det NÅ!!! Er det snuppa som får all energien min, he-he!!!! Hun har lagt på seg 1kg. siden vi kom hjem, henger i puppen hele tiden, vanlig å være så sulten.......?? Er jo ikke i så mye aktivitet da, og ekstra kilo fra graviditeten har jeg enda og vil ikke ha FLER...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt motsatt jeg da, har ikke spesielt matlyst, kan nesten glemme å spise jeg, og det har aldri skjedd meg før, har vært et lite matvrak hi hi. Tror hele denne nye tilværelsen gjør meg litt stresset, og dermed blir matlysten borte. En fordel er jo at jeg raser ned i vekt, gikk kun opp 6 kg. under svangerskapet, men nå har jeg gått nedover 9. Deilig det da, men ikke om det går ut over helsa til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, kanskje vi kune møtes på midten, he-he, du får litt matlyst av meg så får jeg litt mindre av deg ;) Er min baby nummer to, kjenner at jeg er MYE mindre stresset nå enn med nummer en, kanksje derfor matlysten er stor??? Matlyst med nummer en kom først når hun var ca. 3måneder og vi hadde fått litt rutiner osv. Ammet ikke da så gikk OPP 5kg. Huff og huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er også sugen på noe HELE TIDEN! Der er min andre, så jeg er heller ikke spesielt stresset.... Men jeg er helst sugen på noe søtt, ikke så ofte mat... Vanskelig å vite hva slags mat jeg har lyst på, men sjokolade!! Kan dog ikke spise sjokolade, for da får lillegutt vondt i magen... Forsåvidt greit da, ellers hadde jeg vel sett ut som en ballong snart... :D

Frukt er løsningen for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig det der. Jeg har alltid vært mat- og ikke minst godterivrak. Men det rare er at etter fødselen har jeg ikke hatt spesielt lyst på mat. Goderi kan for første gang ligge i fred her i huset! Gikk opp 17 kg da jeg var gravid, da jeg kom hjem fra sykeshuet etter 8 dager veide jeg akkurat det samme som før jeg ble gravid. Litt skremmende, er redd for å bli for tynn! Mistet VELDIG mye blod under fødselen da, og er fortsatt en del svimmel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17kg. på 8uker høres masse ut ja..... Jeg har fortsatt 8kg. ned til min trivselsvekt :( Du får nok forhåpentligvis matlysten tilbake når formen blir bedre får man tro, trenger litt energi, sender litt matlyst fra meg :) Hvor mye er VELDIG mye blod?? Jeg mistet 2,5liter med nummer en (måtte få blodoverføring) og 700gram denne gangen, "litt" forskjell, he-he!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2,5 liter høres skrekkelig mye ut. Vet ikke hvor mye blod jeg mistet, fikk bare beskjed om at det var veldig mye. Men hadde etter fødselen en blodprosent på like under 60%, og måtte få jern intravenøst.

 

Skulle nettopp kose meg med Hennig Olsen sin sjokolade is med sjokoladebiter, er jo så god. Men hadde visst glemt å lukke frysedøra, så den var smeltet, GRRR. Og så jeg som hadde pumpet opp masse melk, nå må den vel bare helles ut. For ei vims!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...