Gå til innhold

Føles som en evighet igjen...

Anbefalte innlegg

Huffamei....Har sett at det ikke bare jeg som begynner å bli lei inne her. Noe jeg må si føles innmari godt, for jeg tror enkelte føler de MÅ være så veldig fornøyde hele tiden. Særlig en jeg jobber sammen med, som ikke er gravid selv...

Når man nærmer seg 8 mnd., begynner man å bli ganske tung, ubehagelig å sitte, vanskelig å finne gode sovestillinger, sliter t.o.m å ta på meg sko. Fortalte dette til denne personen, hvorpå jeg får til svar at jeg hadde jo ikke lov til å bli lei enda.....et var ikke lov før siste uken før termin.....Fy F....tenkte jeg, hvem tror du at du er.....

Ja, ja nok om det. Iallefall er jeg 31+6 idag, etter beregningene til BIM har jeg ni uker igjen, og det føles som en evighet...

Er blitt 40% sykmeldt, men har en følelse av at den kommer til å bli utvidet etter kontroll i morgen... er såååååufattelig sliten etter jobb de dagene jeg jobber at jeg stort sett sovner på sofaen.

Denne uken har jeg også fått mye mer kynnere enn tidligere, særlig de dagene jeg er på jobb, men nesten ikke de dagene jeg tar det med ro hjemme...

Kan hvertfall håpe man slipper å gå over tiden....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7092542-f%C3%B8les-som-en-evighet-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker du når du var 9 uker på vei?

Husker du hvordan du tenkte da...?

Da var det jo så mange dager igjen at man ikke engang klarte å se helt for seg hvor lenge det var...

Og nå...nå er det kun få uker igjen til jul og etter det er det jo bare å klar gjøre seg til å presse...hehe

Synes det er godt at det er litt tid igjen alene med mannen min.

Vi prøver nå å nyte de siste ukene uten barn.

Alt vil jo være totalt anerledes etter fødselen og ingenting vil bli som før.

Vi skal på by tur til oslo og handle, spise god mat og besøke venner.

Det blir kanskje siste gang vi kan ta oss en spontan tur uten å måtte planlegge alt til hver minste detalj.

Egentlig kunne jeg godt tenkt meg en utenlandstur også. Men det ser ikke ut til at vi rekker det før jul.

Du får prøve å se på det på den måten at det er de siste ukene dere får ha ifred før den nye sjefen kommer. Da blir det andre boller!

Joda, du har nok rett i det.

Nå er det snart jul, og tiden dit går jo kjempe fort alltid, også er det julebord og annet gøy..

Skal prøve å nyte den siste tiden, noe jeg sikkert kommer til og gjøre hvis jeg kan bli helt sykmeldt slik at jeg får litt mer overskudd til å gjøre annet enn å sove etter jobb.

Selv bor jeg i Oslo, og de har mange fine butikker med babyting, en jeg kan anbefale er den kule mage på Grunerløkka.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...