Meg&Lilleskatten Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Er det tegn på NÆRT forestående fødsel? Eller er det bare som slimproppen...."det kan fortsatt ta lang tid....."
hønsemor Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Tegningsblødning er tegn på nært forestående fødsel ja. Med slimproppen kan det gå uker. Jeg tror jeg leste at om du har hatt tegningsblødning så skal du ringe føden. Jeg ser du har svart meg også. hehe. Håper andre har greie på dette og kan svare oss
Meg&Lilleskatten Skrevet 15. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2006 *hehe*..takk;) Har termin på fredag..å hadde helt friskt blod på papiret..(ikke mye,men.....) Så jeg lurer fælt da..er fryktelig kvalm i tillegg! Slimproppen min har jeg ikke sett noe til...men det er jeg visst ikke alene om...=) Skal til jordmor i dag..så det passet jo bra..=) Håper noen kan gjøre oss litt klokere.. *hihi*
Meg&Lilleskatten Skrevet 15. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2006 Dytte masse å lenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå