MES81 Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Jeg har vondt i hodet nesten hver dag... Hva er dette? Vil jo ikke ta paracet så ofte. Har hatt høyt blodtrykk, men det er gått ned igjen nå. Flere som ha det sånn? Jeg er 22+4 ( 23+4 iflg BIM)
Gjest Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Ditto! Jeg sliter med hodepine hver dag, og jeg klarer ikke finne ut hva det er som forårsaker det. Men jeg får bare leve med det. Jeg nekter å ta smertestillende, det har jeg gjort nok av tidligere, så jeg forbeoholder meg reten til å bruke andre metoder for å bli kvitt hodepinen. Har du forsøkt med lavendel? Smør litt i tinningen (bare litt, det lukter mye) og masser godt, eller få mannen din til å gjøre det.. DEEEEEIIILIG! Ellers hjelper det med et varmt bad, eller en dusj og å sove leeenge en dag i ny og ne. Ikke alltid like lett om du har flere barn. Men det er verd et forsøk.
*rugekassa* Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Godt å høre at det er flere som sliter med vondt i hode... jeg har hatt migrene i alle mine tre svangerskap... aldri ellers.. til tider så ille at anfallene varer i flere dager... tåler ikke lyd eller lys.... kaster opp pga smertene.. ikke særlig artig.. er glad for hver dag uten migrene nå....drikk mye vann jenter. jeg fått litt hjelp ved å benytte akupunktur. god bedring!
Etaner Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Jeg har også mye vondt i hode, har hatt det siden jeg ble gravid og er nå 14 uker. Trodde først det kom av jernmangel siden jeg fikk det påvist hos legen. Men nå har jeg tatt jern i 1 mnd snart og merker ingen bedring. Kan jo hende det tar lenger tid å bygge opp dette igjen. Det er utrolig frustrerende. Hver gang jeg reiser meg banker det til i hodet. Jeg drikker masse vann også men ingen hjelp.
Tredjemann på vei! Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 Jeg hadde også masse vondt i hodet, men det har heldigvis godt over nå (21+2). For meg hjalp det i hvert fall litt å drikke masse vann. I tillegg forsvant ofte hodepinen etter trening!
lnamor høygravid!!!!!!! Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 Jeg har hatt vondt i hodet hele svangerskapet (er i 27.uke), og er temmelig utslitt nå. Skal til nevrologisk samt til røntgen av bihuler, og mulig ct-scanning etterpå. Jeg prøver "alt", drikker mye vann, beveger meg, hviler nok osv osv osv. Går til hyppige kontroller (er i tillegg enormt svimmel), og ble anbefalt paralgin forte fra sykehuset!!! Der styrer jeg unna, gitt, men det svaret gjorde at jeg kontaktet homeopat, og han sier at de har god erfaring med slike behandlinger, og at preperatene ikke har bivirkninger til bebis. Nå skal jeg prøve det! Lite trøst å få av meg, men det er jo godt å vite at du ikke er alene!? Klem
klar for #2 Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Jeg har og mye vondt i hodet, kommer i perioder, det vil si kan gå flere uker uten vondt og så får jeg vondt flere dager på rad. Pleier passe på å drikke mye vann når jeg har vondt, men som oftest må jeg bare legge med rett ned i mørket med klut på panna. I går derimot fant jeg ut hva som hjalp! Hvertfall for meg... SEX!!! Så nå kan jeg aldri bruke hodepine som unnskyldning mer! Mener å ha lest det før og at orgasme kan virke som smertestillende, og nå har hvertfall jeg fått det bekreftet. Kan være verdt ett frosøk jenter!!
Milk2010 Skrevet 15. november 2006 #8 Skrevet 15. november 2006 Hos meg er det omvendt! Har i flere år vært ganske kraftig plaget med migrene og anfall flere ganger i mnd. Men nå når jeg har gått gravid i litt over tre mnd. så har jeg ikke vært plaget av dette det hele tatt, før jeg plutselig fikk skikkelig vondt i hodet på kvelden for to dager siden, og i dag er jeg hjemme fra jobb 2.dagen med fortsatt vondt i hodet. Det første jeg gjorde da jeg våkna i går var å ringe legen og skal dit på fredag for å høre hjertelyd da jeg er så bekymret for at det skal være noe galt me beibien siden jeg nå plutselig har fått så vondt i hodet. Sikkert bare jeg som bekymrer meg unødig, men greit å få bekrefta at alt er ok der inne siden jeg skal på julebord til helga, og da vil folk fra jobben få vite det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå