Gå til innhold

Lister meg forsiktig inn her!


AnLin *j07* med januargutt.

Anbefalte innlegg

Er fremdeles i sjokk etter den pos. testen i stad! :0)

Ringte legen og der fikk jeg ikke time før 20. des. Så det er ikke lenger sånn at man må ta blodprøve for å bekrefte testen? Er det noen som har en link til kostholdsråd? Blir jo helt tussete av dette. :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heeei... tenk at du og er her inne!!!! Helt fantastisk moro!!! Har svart deg på Bli Gravid :o)

Nei, det er ikke vanlig med blodprøve for å bekrefte graviditet :o) Holder med en hjemmetest!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! :-) Tror den linken du er ute etter er noe sånt som matportalen.no

 

Jeg skal til min første kontroll i uke 12, din kontroll er absolutt ikke sent :-) Graviditetstestene du tar er jo like sikre som de legen tar og det er ikke vanlig å ta blodprøve for å bekrefte en graviditet når en urinprøve gjør samme nytte. Blodprøver blir bare gjort når man misstanker en tidlig abort el for å se om hcg nivået stiger eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Takker! Ja, det er helt utrolig gøy Janne78!! Man blir virkelig satt ut av dette. Bare går helt rundt meg selv. Har allerede fått tre meldnger fra mannen! Han er helt fra seg han også! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he.. så moro med en ivrig mann!!!! Min samboer har ikke tørt å tro på det ennå han:o( grunnen til det er at jeg mistet to ganger før jeg ble gravid med vesla vår! Så han tror det ikke før han ser mage han.. he, he... Gjør ikke noe det da, vet jo at han og vil ha nr 2 så :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da forstår jeg godt at mannen er nervøs. Skulle ønske min kjære kunne roe seg litt ned. Han vil jo fortelle hele verden i dag..hehe. Tenk så knust han blir om det ikke går bra.. Jeg er ihvertfall veldig forberedt på at det ikke alltid går bra. Kjennes liksom ut som mensen er på vei, så det er litt som om jeg forventer at den kommer nesten.. tror det vel ikke helt før det har gått noen uker og den ikke kommer.. :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen...

Så morro og se kjente nick fra bli gravid her inne...

Kos deg med svangerskapet;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...