Sentralstøvsugeren Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Ble strippet mandag. Hadde 8 minutter mellom i går kveld, men så stoppet det som vanlig opp i løpet av natten. Er det flere som ikke har hatt nytte av stripping? Har hørt at man isåfall føder i løpet av 48 timer? Andre erfaringer?
Nicki_81 Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Vet om flere som har måttet bli strippet opptil 3 ganger før det skjedde noe, så det varierer noe. Kommer nok mye an på hvor moden man er i utgangspunktet
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Kan desverre ikke hjelpe deg, siden jeg aldri har blitt strippet før. Men har et spørsmål til deg. Gjør det veldig vondt å bli strippet? Jeg takket nei til jordmor at hun skulle det på meg, siden jeg syns den vanlige GU var vond nok. Og nå angrer jeg.
Sentralstøvsugeren Skrevet 15. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2006 Jeg synes ikke det var en behagelig opplevelse, for å si det sånn..... Tror kanskje jeg ville ha takket nei hvis jeg visste hva jeg gikk til....men, jeg har jo lest om folk her inne som ikke synes det var vondt i det hele tatt -......
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 Takk for svar:-) Jeg angrer på at jeg ikke lot jordmor gjøre det, men skal til henne tordag neste uke, og da gjør jeg nok det. Håper du snart får fortgang i sakene. Er du blitt tilbudt stripping flere ganger? Håper du slipper og at du snart har den lille i armene:-) Lykke til!
tullla Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 Lurer på hvorfor jordmor tilbød deg det? Her er alle så opptatt av at man skal ikke gjøre noe, ikke engang sjekke, siden det kan forstyrre....
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Hei tulla. Hvorfor hun tilbydde seg det, aner jeg ikke. Kan jo være at jeg har begynt modning med mensmurringer i mave og rygg og sliter veldig med bekkeløsningen og ødem i kroppen. Jeg spurte rett og slett ikke om hvorfor.. Eneste hun sa at hun ville gjerne ta en GU på meg siden jeg nevnte det med mensmurringene og at jeg var veldig usikker på om det var igang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå