Gå til innhold

Dere andre på overtid - hva gjør dere om dagene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jo jeg bare to dager på overtid foreløpig, men synes at dagene blir leeengre og leeengre. Prøver å finne på litt for å få tankene bort fra fødsel og sånn, men det er jo ikke allverdens man orker heller..

Igår høytrykkspylte jeg hele gårdsplassen vår (og den er stor) og vasket bilen min, uten annen resultat enn at jeg var dødssliten og hadde vondt i korsryggen resten av dagen :-(

Så nå tror jeg at jeg skal satse på mer avslappende "aktiviteter"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kun en dag på overtid,men det blir jo til at men begynner å vente da....

Jeg har vasket tre soverom,1 bad,kjøkken og skal begynne på stua så håper det kan få litt fortgang på ting her....

Jeg har tre gutter fra før da som jeg må aktivisere så dagene går da på et vis,men som du sier de blir leeengre og leeengre for hver dag!!!!

Jeg går med modningsrier og bare venter....Kjempe sliten om dagene...

Du må ha masse lykke til da!!!!

Skrevet

Heisann. Jeg er ei uke på overtid og er skikkelig lei.Har brukt siste par

dagene på å prøve å bli ferdig med julegaver.Da går iallfall tida fort!

Det er ikke sikkert du får så god tid til sånt etter at babyen har kommet. Spørs litt om den sover mye eller er veldig urolig...

Men det er uansett deilig snart å være ferdig med alle gaver:)

Skrevet

jeg er 11 dager på overtid, er så tung å stor nå at det er ikke mye jeg orker nå om dagen. i morgen kommer han nok, blir mest sansynlig satt i gang.

i dag må jeg få fatt i diverse vi trenger til neste uke. da får vi gjester fra andre kanten av landet, kan ikke akkurat si jeg gleder meg. får jo ikke kommet hjem engang før huset blir fullt av folk. uff og æsj

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...