Gå til innhold

Når kjente dere livmoren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 14+1 i dag. Greier ikke å kjenne noen livmor der inne... Når kjente dere livmoren, og hvordan kjennes den ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet ikke hva jeg skal kjenne etter så jeg har ikke kjent den enda.. hehe..

22+5...

Skrevet

I uke 13 omtrent. Vanskelig å beskrive hvordan den kjennes ut, men man kjenner liksom at det er noe der. Er hardt der også til tider.

Skrevet

kjente den rundt uke 15.

var ikke sikker på at det var den jeg kjente, før jordmor viste meg

Er litt hardt og litt rundt

Skrevet

Jeg også kjenner og kjenner etter den berømte "kanten". Kjenner absolutt ingenting.

Jeg er 11+5 idag

Skrevet

kjente den i uke 13.. når jeg ligger på ryggen og "søker i nedre del av magen... er det en "klump" der som er fast og litt avlang .... vanskelig å beskrive... men jeg kan kjenne den veldig tydelig. har helt annen struktur en det andre... til tider kan den være veldig hard også... er i uke 15 nå.. kjenner på den hver dag:-) har kjent liv også.... men bare innvendig og ikke på yttersiden... lykke til da... er sikker på at du snart kjenner den!! kan kanskje ha noe med hvor stor og kraftig man er... er nok vanskeligere å kjenne på dem som har litt ekstra polstring.....

Skrevet

Tror jeg kjente den ca i uke 15. Men ikke så lett når man ikke vet hva man leter etter... men når man først har kjent den en gang, blir det lettere å kjenne igjen neste gang.

Kjente ingenting med førstemann.

Skrevet

Jeg kjente de når jeg lå på rygg fra uke 14 ca. Og jeg har ekstra polstring... Så kommer vel bare an på å vite hva man skal kjenne etter. Er liksom den harde kula som vokser sammen med babyen. Når man klemmer på magen og kjenner forskjell på hvor det er hardt og hvor det ikke er riktig så hardt på en måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...