to ganske tette og helt ferdig Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Hadde håpet det var mest voksene folk her inne, men når jeg leser innleggene ang hun som skal ha mistet datteren i krybbedød blir jeg SINT. IKKE LEGG UT SLIK INFO UTEN FAKTA OG STØTTE DEG BAK. Dette er lite voksent og ikke minst dårlig gjort overfor den/de det rammer. Hvis det er tilfelle at hun virkelig har mistet sin datter, er det ikke mest rettferdig at hun forteller det selv NÅR HUN ER KLAR? I tillegg gjemmer du deg bak anonym. BARNSLIG, UMODENT. Krybbedød skal ikke "spøkes" med. SKJERP DEG!!!!! Min største sympati til den/de som ar rammet (av et slikt innlegg) hvis det ikke er sant.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Jeg blir sjokka, men jeg leste løgn ut av de linjene med det samme. Har jo vært en del episoder her inne hvor noen har fotalt om tragedier som ikke har funnet sted. Forferdelig, ikke minst for de som har opplevd så grusomme ting!
to ganske tette og helt ferdig Skrevet 15. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2006 Voksent av folk veldig voksent!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Jeg er litt sånn "overtroisk", dvs jeg tror det er farlig å lyve om tragedier og død... Ingen bør gjøre det, tenk om det rammer en selv??? Jeg mistet en av foreldrene mine i en ulykke, skjedde plutselig. Etter å ha mistet noen så nær er jeg veldig redd for døden å blir utrolig lei meg når jeg ser at mange bare buser ut med løgner ang død/sykdom. Vær glad for det dere har så lenge dere har det, man vet aldri. Å skulle noe forferdelig skje, så er det IKKE akseptabelt at man skriver om det her uten personens samtykke, noe som tydeligvis er gjort kun for å skape "nyheter" og diskusjon. Det er ikke til å spøke med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå