Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Hvor ofte kjenner dere noe, og når på døgnet? =)
Gjest Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Hei. Det har variert litt hos meg. Men stort sett har jeg kjent liv på kvelden, når jeg slapper litt av og har tid til å kjenne etter. Det er ikke så lett med full jobb og full oppussing for å gjøre ting klart til babyen kommer. Men jeg kjenner ikke liv hver dag, det er bare innimellom. I helgen var krabaten MEGET aktiv, og da kilte det godt i magen. Men da hadde jeg til gjengjeldt unnet meg litt lørdagsgodt også da. Har ikke kjent noe liv siden mandag, men jeg er ikke nervøs av den grunn!
Villemo3 Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Jeg er 2. gangs og kjente det lenge før uke 16. Men det var først i uke 16 at jeg begynte å kjenne det regelmessig, helst da jeg satte meg ned og var litt i ro. Mange ganger i døgnet. Etter hvert økte bevegelsene kraftig og hyppigere og nå i uke 26 kjenner jeg de kjempeofte.
Haddy Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Mest om kvelden for meg og. Spesielt viss det er lenge sia eg har slappa av eller etter eg har lagt meg. I begynnelsen var eg veldig usikker på om det verkeleg var det eg kjente, men no er det fast "rutine" kvar kveld og eg er heilt sikker
Gjest Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 Jeg er i uke 17 og har kjent liv i ca 2 uker. Kjenner det nesten hver dag, helst når jeg er i ro, det er jo ikke så kraftige spark enda. Merker det oftere etter noe søtt. Jeg er 2. gangs, så jeg vet hva jeg skal kjenne etter denne gangen.
Meg&Lilleskatten Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 Jeg er førstegangs å kjente liv første gang i uke 13 (Uten tvil) ..Så gikk det et par uker...å fra uke 16 kjnete jeg mye liv hver dag.. men dette var visst gangse spesiellt har jeg forstått..Ikke lenge etter viste sparkene utenpå magne..helt sprøtt... Så dette er nok VELDIG individuellt...! Noen barn er rolige, andre er turbo.. Å Så tidlig er det jo heller ikke vanlig å skulle verken merke liv, eller å kjenne hver dag... Det er vell rundt uke 20 man forventer slikt...=) Så kjenner du liv, så gled deg over det!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå