Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i hvilken retning "forskubbes" da el? Det jeg tenker på er, om det da er perioden før el eller etter el som blir lengre? Jeg vet ikke noe om dette, da jeg ikek bruker el-test, temper el.l. så kanskje begge deler er mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du får forsinket mens har du trolig hatt senere el en antatt nungo,for det sies jo at lengden på lutealfasen skal være stabil...

Så siden du hverken tester eller temper er det jo mye mulig at el kom hos deg senere en anntatt,og at du derfor vil få en senere ikm..

Ikke kjekt å gå å vente slik da....

Skrevet

Tror Vilsågjerne har rett i det, men lutealfasen kan variere med noen dager. Tror det kan variere med 2-3 dager pluss-minus, men det bør vel ikke være noe mer, helst mindre. Det hjelper å tempe, jeg har veldig god hjelp av det, men skjønner jo at det ikke passer for alle...

Skrevet

Tusen takk for svar, Litenspire og Vilsågjerne :-) . Da kan det jo hende at det faktisk var EL-slim jeg fikk den dagen jeg skulle hatt IKM. Heldigvis er vi aktive prøvere hele syklus, så sjansen er der vel ennå? Da vil jeg anta at min IKM er en gang søndag eller mandag, om den kommer ca. 14 dager etter el.

Skrevet

Spennende dette her.

Jeg har IKM 21.november og har hatt vondt og blødning (bittelitt) i går og i dag. Nå venter jeg spent på alle mulige symptomer på at noe har festet seg der inne i hulen....

Kan jo bare nevne at jeg testet positivt nesten 14 dager etter IKM med jenta vår.

Hvis du har hatt forsinket EL, betyr jo det at det fortsatt er håp denne syklusen for deg. Kanskje vi flytter over i sofaen sammen igjen....

Lykke til og ta deg en klementin, de er akkurat så gode som jeg husket at de var!

Skrevet

heisann for min del er msn ikke særlig aktuelt. PCen hjemme er stort sett opptatt av yngre garde-når den ikke er til reparasjon, så fint! hvis ikke alle forsvinner:) Ellers går jeg og kjenner på alle signaler. Driver ikke med temping..., og har ingen anelse om hvor jeg er i syklus etter sa for litt over to uker siden. Vi har ikke tatt noen prøvepause etter det og nå murrer det og er ømt både her og der.

Skrevet

Hei Nungo

Som oftest kommer EL 14 dager før mens, men ikke nødvendigvis. Så om du feks er oppe i en syklus på 34 dager så kommer EL på dag 20. Men altså ikke nødvendigvis.

Nå vet ikke jeg hvorfor du hverken temper eller tar tester, men vi som er over 35 kan måtte holde på en stund, og du kan jo bli utslitt av å vente før du har begynt å jobbe :-)

Men det kan jo bli mye KOS av det da :-)

(Jeg har en venninne på 27 som lærte meg om EL tester og fortalte at alle hennes prøvende venninner brukte det og fikk suksess. Men det fantes jo ikke da vi varpå den alderen)

Hvis man feks ikke har EL i syklusen vil du aldri oppdage det uten et av disse to remedier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...