Gå til innhold

Jeg har en liten vugge...........

Anbefalte innlegg

Skrevet

som jeg har arvet.Men har ikke madrass.Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en liten madrass?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer an på hvor du bor! Bergen? ;-) har nettopp bestilt og fått en madrass hos en snill mann i Ytre Arna, nemlig!

men for å finne ham søkte jeg på "madrass Bergen", i Gule Sider, så du kan jo forsøke det da!

Skrevet

Jeg har sett de har madrasser til vugger på Barnas Hus på Alnabru-senteret.Kostet under 300 kroner, så det var ikke ille :)

Skrevet

Jeg har kjøpt skumgummi madrass på ikea, så klilppet jeg den til, husker ikke priseen da men.

Skrevet

Spør på slike butikker som selger madrasser, de burde kunne gi deg noen tips, evt. kanskje de tar opp bestilling på madrasser med ukurante mål, også.

Skrevet

Takk for svar jenter:) Nå skal jeg dra til Barnas hus og Ikea.................

Skrevet

På voksi.no kan du bestille på spesial-mål. Madrassene der er helt supre, gleder meg til å ta i bruk min vuggemadrass igjen!!

Skrevet

www.ullkorga.no di som laga voksi :D Har madrass tel kurven derfra... kjæmpe førnøyd :D

Skrevet

vuggen bruker du jo ikke så lenge så da går det vel greit å bruke en skumgummi madrass. jeg kjøpte til min vugge på jysk. der kostet den 150 kr og jeg bare klippet den til:)

til sengen kjøpte jeg en bedre og dyrere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...