Gå til innhold

Var hos legen i går..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt var fint og greit, glemte selvfølgelig tisseprøven hjemme - så den kom sambo løpende med rett før de stengte.. Pga jobben får jeg legens siste timer for dagen så der hadde vi flaks..

MEN det kjipe var selvfølgelig at nå han kom så var undersøkelsen allerede over og han gikk glipp av å høre det lille hjerte slå.. SUKK!!!!! ;o) DET var helt fantastisk å høre og få bekreftet på at det ER noen der inne.. Tvilte jo egentlig ikke for jeg kjenner liv, men føler meg så sinnsykt lite gravid, var vel også derfor han tok bryet med å lete ned hele legekontoret for å finne denne fantastiske maskinen som gav lyd i rommet.. "Tommeliten" hadde en rytme på 140 slag i minuttett, stakkars - må være slitsomt for h*n, men det ble forsikret at mitt lille nurk takler påkjenningen av så høy puls..

Ville bare dele gleden min med flere slik på morgenkvisten her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så mye!!

husker den jeg oxo... første hjerteslagene var helt utrolig og jeg gikk rundt med et million-glis resten av dagen... hehe....

Skrevet

Så hyggelig å lese at du fikk høre hjertelyd i går! Jeg var hos jordmor på mandag og fikk høre hjertelyden for første gang da, og syntes det var en fantastisk opplevelse. Jeg også føler meg ikke noe særlig gravid, men har hele tiden fått bekreftelser på at alt er som det skal i magen (vært på mange UL allerede pga. problemer tidligere). Så, nå slår jeg meg litt mer til ro. "Lille M" i magen min hadde hjerteslag på 156, men jeg fikk beskjed av jordmor om at dette gjerne går ned lenger ut i svangerskapet. Jeg er nå 15+6.

Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Hei..

Jeg er i uke 18 i følge legen..

Jeg klarer ikke å følge med på disse regningsmetodene her, men forholder meg til ham i første omgang. Men blir ekstra spennende i neste uke for da skal vi på vår første UL, og forhåpentligvis få avkreftet at det ikke er flere eller få fastsatt rett termindato, dette for jeg er sååååå svær allerede..

Har to fra før, med disse er nå blitt så store (snart 12 og 13) slik at jeg føler meg helt som en førstegangsfødende her.. Alt er jo nytt og jeg burde jo vite bedre, men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...