Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 er utrolig stygt. du som driver med dette bør søke hjelp
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Ikke så høflig å spekulere i andres tragedier heller.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Enig! Det har vært så mye løgn å fanteri her Personen er nok den samme og veldig forstyrret! Du som skrev at det ikke er høflig å skrive dette, neivel, men jeg er også lei av å se folk spøke med dette. Jeg har mistet noen nær, å når jeg ser noen bruke det som et middel for oppmerksomhet blir jeg dårlig. Det er heller ikke normalt å legge ut om noen andres død eller hva andre har mistet her inne. Hvis så er skjedd så bør de såkaldte vennenne holde kjeft å heller støtte den det gjelder enn å spre "nyheter" her inne. Skam deg du som driver på slik!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Når jeg sa at det ikke er høflig å spekulere i andres tragedier, siktet jeg til den samme personen som hi mener. At det er dårlig å legge ut rykter og spekulasjoner om andre familiers tragedier. Get it? hilsen forrige.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 Du cat.68, nå må ikke du begynne igjen, husker bare sist med mortilnichlas også.... Jeg har ikke sagt at noen ikke har mistet babyen sin i krybbedød, men måten den anonyme spredde nyheten på er utrolig stygg hvis dette virkelig er sant!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #8 Skrevet 15. november 2006 hva skjer? og hva er dette mortilnichlas og rykter???????
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #9 Skrevet 15. november 2006 Kan man ikke bare la vær å skrive om dette?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #10 Skrevet 15. november 2006 Jo det synes jeg den anonyme som sprer usanne rykter skal gjøre!!!!!
Cat.68 Skrevet 15. november 2006 #11 Skrevet 15. november 2006 Poenget er at jeg SPEKULERER ikke i noe som helst. Ang mortilnicholas er det fortsatt ingen som VET noe som helst , derfor SPEKULERER jeg ikke omkring det heller!!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #12 Skrevet 15. november 2006 Vet du hva, jeg SPEKULERER så mye jeg vil når jeg ser slike innlegg fra en anonym. Å min SPEKULASJON har kommet frem til at det er en person her inne som til stadighet sprer rykter og løgner om død å tragedier. Siden jeg vet hvor jævelig det er så SPEKULERER jeg så mye jeg vil. Den som holder på sånn bør slutte med en gang!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #13 Skrevet 15. november 2006 Vet dere hva, jeg synes WEBMASTER burde gripe inn hvis dette er løgn jeg!
Cat.68 Skrevet 15. november 2006 #14 Skrevet 15. november 2006 Da håper jeg du lar vær med å be meg om å ti stille da siden jeg må få lov å mene ting på lik linje som deg. Håper også du toner deg ned hvis dette skulle være sant. Ikke greit for den det gjelder i så fall at situasjonen blir misstenkligjort på den måten.
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 15. november 2006 #15 Skrevet 15. november 2006 Jeg tror ikke det er en løgn, hvorfor skulle jeg tro det??? Det er rett og slett usmakelig å spekulere i om slike tragedier stemmer eller ikke. Av så mange brukere som det er her inne, så kan det faktisk skje av og til at noen mister sitt barn.................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå