AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Hjelpe seg!! Tok en cb digital test i dag fordi jeg har fri og vet ikke helt når ikm er denne uka..og så står det GRAVID!!!!!! Hva skjer`a!?? Meg?? Er det mulig!?? Hadde absolutt ikke regna med det! Har jo ingen symptomer! Litt luft og murringer i magen, men det trodde jeg bare var helt vanlige greier!! Hjelp, hva gjør jeg nå, da?? Ringer legen eller? Ble plutselig helt blank i hjernen! Hadde regna med at dette tok litt tid, jeg... Hoi! Ringte og gråt til mannen, og han ropte ut jeg skal bli pappa! hehe.. Er litt engstelig for at det er alt for tidlig, men han vil jo fortelle alle..huff.. Guri tuusen tanker som strømmer igjenom hodet nå..
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Gratulerer masse og kos deg med den lille spiren (når du bare kommer over sjokket:-)
Siss75 Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Gratulerer så mye! Tenker du får en fantastisk dag etterhvert, jeg! ;o)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 15. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2006 Takk kjære dere! Sitter her bare litt i sjokk og kikker på testen igjen og igjen.. :0) Så rart.. Når jeg tenker litt, har jeg et annet symptom og det er at jeg altid er så sulten på kvelden.. Spør mannen hver dag, er ikke du sulten, da? Og det er han aldri, bare jeg..hehe.
attpåklatt!! Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 Oj.. så kjekt å logge seg på og bli møtt med slike innlegg!!! Hurra!! GRATULERER!!! Lykke til og kose der masse!!!! Klem!!
Janne-Helene Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 Neeeei gud så moro!!!! GRATULERER så masse!!!! Dette må du bare tro på og nyte Det er helt utrolig hvor bra det går med oss som har IKM denne uka!!! JIPPI!!!!! Er sååå glad på dine vegne assa!!!! Da følger du etter til 1.trimester da kjempe stas!!! Da hadde nok både du og jeg el første gang el-testene slo ut for to uker siden da må jo har vært det... Nyyyt tiden nå. Og du kan jo ringe lege nå om du vil så setter de opp time om noen uker (pleier å være sånn ihvertfall)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Gratulerer, gratulerer, gratulerer!!! Nesten som å høre om egne følelser da jeg fikk positiv test første gangen - så utrolig mange gode følelser!!! Du kan godt ringe legen og bestille tid, men da jeg gjorde det fikk jeg beskjed om at det ikke var vanlig med første kontroll før ved ca 10 uker. Nå ble det endel besøk hos legen på meg før den tid pga sykemeldinger (svskapskvalme), men først v/ 10 uker han begynte å føre ting opp i skjemaet. Lykke til - dette går så bra skal du se!!!!!!!!!!!!!!!!!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 15. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 15. november 2006 Takk, takk!! Dere er skjønne!! Ringte legen og fikk time 20. des. så vi får bare håpe at det blir en flott julegave å fortelle dette til familien! :0) Ja, janne78..denne el-teste var rar, men el kom ihvertfall og vi traff tydeligvis blink begge to! Vanvittig gøy! :0)
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 15. november 2006 #9 Skrevet 15. november 2006 For en fantastisk start p[ dagen - GRATULERER SAA MYE!!!!!!!!!
AniBer Skrevet 15. november 2006 #10 Skrevet 15. november 2006 Åhhh... Gratulerer så mye!!! Lykke til videre med den lille spiren og kos deg masse fremover!!! *Gratulasjonsklem*
SommerMini_Juli08 Skrevet 15. november 2006 #11 Skrevet 15. november 2006 Så koselig! Gratulerer, og kos deg. Så hyggelig at mannen din ble så glad :-)
VåreSøteSmå Skrevet 15. november 2006 #13 Skrevet 15. november 2006 Gratulerer så masse. lykke t m spiren
Deseando...♥ Skrevet 15. november 2006 #15 Skrevet 15. november 2006 Gratulereeeeeeee!!!! Skjoenner du er sjokka, men det maa foeles herlig likevel! Ring legen, ja, og saa begynner forberedelsene! Lykke til da du!!! Kos deg!
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 15. november 2006 #17 Skrevet 15. november 2006 Gratulerer så mye med spiren!
Gjest Skrevet 15. november 2006 #18 Skrevet 15. november 2006 Gratulerer så mye!!!!! Lykke til med graviditeten, kos deg masse =) Klem =)
snuppelure 74 Skrevet 15. november 2006 #19 Skrevet 15. november 2006 Å så koselig da Gratulerer så utrolig masse Klemmer fra
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 15. november 2006 Forfatter #22 Skrevet 15. november 2006 Takk alle sammen! Nå har jeg fått summet meg litt og synes dette er så fiint! Mannen kom hjem med et stoooort smil, en stor orchidé, et gravid-blad og en sjokolade! Utrolig søt. :0) Har tatt to tester til som alle lyser gravid mot meg, så det er vel bare å tro på dette, da. :0) Lykke til alle sammen, så håper jeg vi snakkes veldig snart på 1. tri!!! Mange gode klemmer til alle!
Leieboer funnet! Skrevet 15. november 2006 #23 Skrevet 15. november 2006 Gratulerer så mye og lykke til med spiren!
melkekua™ Skrevet 15. november 2006 #24 Skrevet 15. november 2006 Gratulerer med spiren! Så koselig at det klaffet i 2pp ;o) Lykke til!
2 fine små Skrevet 16. november 2006 #25 Skrevet 16. november 2006 Gratulerer, og for noen herlige reaksjoner dere har! Sjeldent stilig at mannen din vil fortelle med en gang, forstaar han godt jeg... Lykke til og feir med maate, hehe =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå