Gå til innhold

Da var det over for meg også.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet i går og fikk ingen utslag. Visste det egentlig innerst inne for jeg har kjent at mensen kommer snart, men utrolig skuffet likevel. Hadde fullt opp både på jobb og etter jobb i går, så måtte bare prøve å få tankene bort på noe annet. I dag tror jeg det blir en skikkelig deppedag:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff,det var trist Tonemor. Sender over en stor trøsteklem.

Skrevet

Så trist Tonemor. Trøsteklem sendes fra meg og..

Skrevet

Dette var leit.Trøsteklem til deg...

Håper du finner igjen motet og prøver videre...

Skrevet

Å dette var trist å lese... Du får gråte å få ut alt det vonde... Jeg vet hvor vondt dette her. Håper motet kommer tilbake senere:o)

Sender mange mange trøsteklemmer

Skrevet

Tusen takk for alle klemmer...

Har snakket med sankten i dag og skal hive meg på et nytt forsøk med en gang igjen.Har vært veldig negativ i dag, men må prøve å få motet oppe til neste forsøk igjen. Må bare overbevise meg om at det neste egget er et virkelig gullegg...

Skrevet

Sender også en stooooor klem!

Negativt forsøk er helt pyton, men av egen erfaring kan jeg fortelle at det er ikke mange dagene som skal til før en ser lyset i enden av tunellen igjen.

Lykke til med jakten på gullegget!

:-)

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende ord!

Kan jeg spørre hvordan det ligger an i løypa med deg? Har ikke vært så mye inne her før

Skrevet

Jeg har uttak i morgen. 3 gangen jeg skal igjennom dette (1. forsøk ble avbrutt pga. ingen befrukta egg) - er ganske avventende, men gleder meg til å bli ruger og få ei uke med fred og ro:-)

Skrevet

Så kjempetrist, tonemor... Føler virkelig med deg, men ikke gi opp - du skal lykkes du og!

mange trøstebamseklemmer fra

Skrevet

Åh, kan tenke meg du er ganske så spent for morgendagen. Skal krysse fingre og tær for deg!! Håper du får slappet av og kost deg i dagene som kommer da, og at gullegget griper seg fast. Jeg kommer ikke så langt etter:)

Skrevet

Uff....dette var trist....:( Håper det går bra med deg!! Masse trøsteklemmer fra meg!

Skrevet

Hei Tonemor

Veldig leit å høre at det ikke gikk denne gangen, men bra at du klarer å tenke fremover allerede nå. Neste gang sitter gullegget der i ni måneder!

Skrevet

utrolig kjedelig at du ikke lykkes.....trist :(

Sender over mange trøsteklemmer og krysser hardt for at det går neste gang xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Skrevet

Tusen takk for alle trøsteklemmer og positive ord, det varmer :)

Skrevet

Det var trist!

Man blir alltid lei seg, håper jo så mye og å ikke lykkes er tøft. Håper du kan se fremover snart, for en gang skal det gå, må bare ikke miste håpet.

Trøsteklem

Skrevet

Huff - dette var trist!

La følelsene få slippe løs, så du får bearbeidet dette og kan gå videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...