Gå til innhold

ff charten

lioevr- Verdens lykkeligste

Anbefalte innlegg

Skrevet

har gått med EL smerter i over en uke nå.

tempen har vært rar, men holdt seg høy og dippa litt i dag, men får fortsatt ikke coverline engang.

er på dag 14 nå, og burde allerede nå se EL, iallefall ha coverlinen.

Kan det være sånn at man kjenner EL smerter, faktisk uten å få EL?

Jeg pleier jo å ha denne hver mnd, og og og..

http://www.fertilityfriend.com/home/167cbb

noen som skjønner noe?

Er fortsatt litt fersk på detta. he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Lioevr.

Jeg synes tempene dine er fine og lave som de burde i forkant av EL jeg. De vil bestandig variere litt fra dag til dag akkurat som du har opplevd her.

Du sier du har hatt et dip idag, men det vil nok ikke ff registrere og gi deg en cover-line før om noen dager. Du må tross alt få temp-økning før ff antar at du har hatt EL.

Jeg ville vel heller ikke tro at etter en SA, at du kan forvente å få EL noe tidligere enn dag 14. Tester du med EL-test?

Håper du ble litt klokere av det jeg skriver..

Klem fra...

Skrevet

Hei lioevr!

Har jo fulgt litt med på deg da vettu...siden du er Østensjø-jente :)

Hva har legen din sagt dersom du skulle bli gravid igjen denne mnd? Går du på noen form for hormoner eller noe for å få lutealfasen til å bli lengre? For det er vel det som er problemet? At de er for korte??

Krysser fingrene for deg! Må vel sørge for at spiren sitter før gubben drar til Bardu??

Skrevet

hei igjen :)

snakket med sykehuset i dag.

de sa at det var mitt valg om jeg ville prøve igjen denne mnd eller ei.

som hun sa, så kan det jo hende at det ordner seg. hvis ikke så er det muligheter for å legen min å skaffe meg en såkalt akutt time, så jeg begynner utredning og får behandling før.

vet at det hele kan ende i en ny sa, men jeg er egentlig veldig forberedt på det. føler liksom ikke at jeg kan gå glipp av en ny kjangse hvis det er en mulighet for at det kan klaffe, og at spiren fester seg.

Fikk beskjed om at hvis den eventuellt festet seg før det hadde gått 5 dager, så var kjangsene mye høyere for at kroppen min rakk å stoppe tr.

jeg får bare håpe, og hvis det kommer ennå en sa, så er det bare å takle det også. vi ønsker dette så utrolig sterkt, at jeg ikke klarer å legge det fra meg.

sambo har sagt at det hele er mitt valg, om jeg vil risikere dette igjen. han støtter meg 110% uansett hva utfallet blir.

Vet jeg kanskje er dum og naiv, men sitter et så utrolig stort MEN her.

vet at det er andre som har klart å få det til å klaffe, tross alt. så er jo e håp.

og i og med at jeg blir raskt befruktet og det går veldig greit, så burde jeg vel iallefall vente. men så er det det derre MEN. he he.

får se hva som skjer bare, og takle det når det kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...