Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Før vi stilte klokka sov jenta vår på 14 mnd fra sju til sju. Etter at vi stilte klokka begynte hun å våkne klokka seks. Nå hører jeg henne ofte klokka fem, hun styrer og sutrer litt, sovner i blant, men er som oftest våken før klokka seks. Jeg blir så sliten... Kanskje et vanlig problem...? Men jeg tror hun trenger 12 timers søvn, hva kan jeg gjøre for å få henne til å sove til sju igjen...?
tonebf Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 sønnen min er aldri oppe seinere enn 6... helst klokka 5 skal han stå opp...ja er slitsomt men er ikke så mye jeg får gjort, prøvd det meste... kjøpte en bok her en gang også men det funket ikke.... jeg får vel bare innfinne meg med at han en morgenfugl :/ kansje det hjelper for deg og legge hun seinere? det hjalp ikke her da fikk jeg bare enda mere grinete unge.... men lykke til =)
Luca Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Akkurat likt som her. Før vi stilte klokken sov lillesnup til 07 og storesøster på til 0730-0800. Dagen etter vi stilte klokka, og siden har de våknet 0530-0600...det er jo helt håpløst. Nå de site to nettene har storesøster sovet til 07 i dag til 0730, så det er litt håp der:-) Så håper også lillesnupp finner ut at hun skla sove en time til, men vet liksom ikke helt hvordan vi skal få det til...hun er jo lys våken:-)
SassyMom Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Her er det full fart i halv seks tiden- aaaargh! Er kjempetrøtt og sliten, men han er en sta morgenfulgl. Nytter ikke å legge han senere heller.
winneboo Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 Jenta mi legger seg 18.30 å hun våkner i 5-tida men jeg går bare å henter henne å tar henne med i senga mi å der sover vi til hvertfall 8 Kanskje du kan prøve det? Jeg nekter hvertfall å stå opp kl 5.... Nytter ikke å legge snuppa mi senere enn kl 19, for hun er sååå trøtt. Prøv å samsov på morran så kanskje du får deg et par timer ekstra på øyet
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Tror det er veldig vanlig og at 6 egentlig ikke regnes som så ille... ikke stor trøst, men nok mange som er i din sits.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå