Gå til innhold

God morgen desemberjenter:-)

Anbefalte innlegg

Har i natt hatt fryktelige menssmerter, måtte bare stå opp for fikk ikke sove....Dem kom jamt og trutt ett par timer for så å gi seg igjen noen som har opplevd det samme?? Jeg har født 2 ganger før men siste gangen er 7 1/2 år siden men synes liksom jeg kjente igjen smertene for å si det sånn men blir bare veldig redd og usikker....

Har også en tass som har sparket meg i ribbenet så jeg er helt øm, vondt for å hoste gitt hehe....

Jeg skal til jordmor nå kl 09.30 og lurer på om ho evt kan sjekke om jeg er på vei til å modnes skikkelig er forresten 37+2 uker i dag....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7091784-god-morgen-desemberjenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik hadde jeg det forrige natta. Var hos jordmor og fikk GU og hun kunne fortelle meg at det var modning på gang. Hun tilbydde seg å strippe meg itillegg, men jeg takket nei, siden jeg syns en vanlig GU var vond nok som den var... Men nå ANGRER jeg. Slitsomt å gå med slike menssmerter uten å føle man kommer noen vei. Men kynnerene har kommet oftere nå etter GU, kanskje hun klarte å "irritere" litt oppi der:-)) Så jeg håper på fremgang snart.

Hadde ikke slike plager i mine andre to svangerskap for 6 og 7 år siden, så dette var helt nytt for meg.

Ønsker deg lykke til hos jordmor!

God morgen alle sammen!!!!

jeg har ikke peil på disse menssmertene jeg, har dem ikke selv heller (sikkert fordi jeg har en liten evigheeeeet igjen til termin:))

Men hør med jm du!!!

Ha en flott dag alle sammen c",)

Annonse

Er annengangs og har hatt det slik lenge. Ikke hver natt da, men med jevne mellomrom.

Jordmora og legen har ikke blitt veldig bekymret siden det tross alt begynte etter at jeg var så langt på vei at ting ikke var veldig farlig om babyen skulle komme. Men jeg har fått beskjed om at dersom "takene" kommer med jevne mellomrom skal jeg kontakte føden.

Har også hørt at det med 3 mann ofte kommer mange falske alarmer før det virkelig gjelder.

For disse "takene" eller menslignende smertene er virkelig som rier....ikke de aller sterkeste selvfølgelig...men kanskje slik som de begynner...

Men spør jordmor hva hun mener. Vi er jo alle forskjellige....og jeg er absolutt verken lege eller jordmor.

¨Hei igjen:-)

Da har jeg vært hos jordmor til GU, hodet var nesten festet og ho fikk 2-3 cm åpning, så det har ihvertfall skjedd noe i natt så får jo bare vente på om det kommer tilbake...

Har også vært til modningsakupunktur i dag så nå kan jo ting skje...

Ho sa jeg var moden og at det var ca 2 cm igjen av livmortappen, synes det er litt innvikla å forstå jeg da men...

Ellers var alt annet bare bra:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...