<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Har kjøpt meg en sånn babywatcher,men problemet er at jeg ikke klarte å finne ordentelig hjertelyd.. Det bekymret meg litt. Er det normalt vanskelig å finne den eller? Er 14 uker og kanskje det er litt tidlig? Var på ul forrige uke og da var alt bra:) Er det noen andre som også ikke får det til?
Gjest Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Hei! Jeg også sleit med og finne den da jeg var 14 uker på vei.. Men prøv langt nede, det er der jeg fant den tidligst ;c)
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 15. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2006 ok,så det er bare det at det er litt tidlig kanskje? var betryggende å høre da:) Takk for svar:)
Gjest Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 jepp, er ikke værre enn det ;c) er ikke alltid jordmor finner den så tidlig heller, så noen jordmødre venter til uke 16 for og høre så vi ikke blir så bekymra om de ikke finner den ;c)
Lapez Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 væe så snill, ikke bli bekymra hvertfall. jeg er ifølge bim 25 uker nå og til å med jenten min kan leke gjmsel og legge seg langt bak mot ryggen så jeg ikke hører noe lyd. Ikke bekymre deg, det er ikke sunt=) H*n Har det nok heeelt fint skal du se
*rugekassa* Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 hmm. slet med å finne den jeg også... men min kjære finner den med en gang... litt rart... jeg gjør j det samme:-) mulig vinkelen på søkehode skulle holdes rettere?????
Gjest Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 også burde du ligge når du bruker den da;c) glemte og skrive det;c)
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 15. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 15. november 2006 takk for alle gode råd:) Ble mindre bekymret nå Ble litt bekymret siden jeg ikke fant det ordentlig i går. Fikk liksom opp noe innimellom,men det var så mange forskjellige tall.. Men skal prøve igjen og om jeg ikke får det til så blir jeg likevel ikke bekymret,er vel litt tidlig da:) godt å ha denne siden her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå