Gå til innhold

God morgen, jenter.. Er blitt syk på rugedag 3...

Anbefalte innlegg

Hei på dere!

I går følte jeg meg elendig - vondt i halsen, hodet og kroppen.

I natt har jeg nesten ikke sovet - har nok influensa. Er det farlig for "fosteret" som skal feste seg nå snart - om jeg blir syk?

Forrige gang ble jeg også syk med feber og influensa.. og da mistet vi i uke 6.. er litt bekymret for om det kan ha innvirkning på om vi blir gravid eller ikke - evt om det skader bebisene?

Noen som vet?

Fortsetter under...

Håper virkelig at det ikke har noe å si!

Er samme sak her i hus også :(

Mannen har nettopp hatt noen skikkelig strie dager. Nå begynner jeg å kjenne det i hodet og hals :/

Vi får satse på at det går bra likevell! Eller, at det ikke påvirker utfallet i det minste. Det sies jo at feber og influensa ikke er farlig for "vanlige sv.skap" bare det ikke overstiger 40grader.

God bedring :)

Jeg ble sjuk i en uke, 5dage etter innsetting. forkjølese, vondt i kroppen, feber hele pakka. jeg bare tok paracet med jevne mellomrom for å holde feberen nede hvis den steg mye over 38grader. Nå er jeg 14 uker på vei og alt ser bra ut. søstra mi ble også influensasjuk like etter EL begge graviditetene så det trenger ikke være et dårlig tegn. for øvrig tempen min ligger jevnt på 37.5nå og har gjordt det siden etter insetting (foruten den uka jeg var syk da.)

GOd bedring, kos deg ta det med ro og drikk masse vann.

:-) Ja, det går nok bra :-)

Godt å høre fra deg Sailor!

Vi ble vel gravid samtidig forrige gang :-) Skal klare det denne gangen også - men denne gangen håper jeg fosteret er friskt og blir værende 9 mnd :-)

Klem og masse lykke til med magen :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...