Gå til innhold

leser dessverre ikke tråden din mia_x... nok er nok

Anbefalte innlegg

jeg har vært på denne siden en god stund, har holdt meg anonym. nå velger jeg å snakke ut. jeg synes du behandler folk som dritt. du er frekk i kjeften og liker å hakke på de som ligger nede. du er det man kaller en mobber. du har mobbet sussa_85 tidligere + noen andre.

synes dette er utrolig dårlig oppførsel. i steden for å skape dårlig stemning med å skrive et slikt innlegg, kunne du holdt kjeft. kanskje holdt tanken til deg selv. når sussa_85 ikke har vært her, så har mange ropt på henne. dette betyr jo at folk bryr seg om henne og lurer på hvordan ting går. dette bør du respektere.

Fortsetter under...

ÅÅ...har ikke vært her i hele dag..nå ble jeg virkelig rørt:) Dere snille gode jenter! Dette trengte jeg virkelig... Vet at de fleste her inne er gode og snille...

Så får de som tror jeg trenger oppmerksomhet bare tru de...hvem vet..kanksje de trenger litt lell siden de slenger slik med leppa?...I form av negativ oppmerksomhet selvfølgelig....

Og en ting til..hva om jeg faktisk trenger trøst og oppmerksomhet nå som jeg har det vondt? er det galt? ...kan ikke de som syns jeg overdriver..eller hva dere tror bare holde kjeften?...Dere kjenner ikke meg lell...og trenger ikke prøve å oppdra meg....

JEG ER EN SYTER OG ER STOLT AV DET...hehe..neida......Er faktisk i veldig godt humør i dag...

Uansett:) JEG ER GLAD I DERE JENTER!

ÅÅÅ!!!!

så sinnsykt godt det var å lese at humøret er bra i dag

*juble og hoppe*nå blei jeg skikkelig letta og glad *smile smile*

håper kvelden fortsetter like bra :D

kjempemegaklem!!

:) jepp...har vært å handla bursdagsgave til sambo tilogmed..og hatt gruppearbeid hjemme! Tror jeg har sååå godt av å være med folk..og finne på ting...er bare så hardt å komme igang jeg..men nå kjenner jeg ny giv....

Jeg SKAL klare å komme meg igjennom dette....

Og tanta er ikke kommet....hehe..jaja...hater å blø så får se slikt på det...:)

Annonse

Enig med maja her!!! Vi bryr oss om Sussa_85, og folk som ikke bryr seg kan vel la være å lese trådene. Dette forumet er for alle, og jeg liker ikke at noen skal mobbes herfra forbi man lufter frustrasjonen sin.

Håper det går bedre med deg Sussa_85!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...