Gjest Skrevet 15. november 2006 #1 Del Skrevet 15. november 2006 Vi har en Felizia og snart en Fabian. Skulle det komme ei jente til senere, blir det ei Fiona. Men fantasien min er helt tom for stilige guttenavn på f! Hjelp, noen? Hva passer sammen med Tanja Felizia og Bjørn Fabian? (Og evt Isabella Fiona) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 15. november 2006 #2 Del Skrevet 15. november 2006 Frikk Finn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #3 Del Skrevet 15. november 2006 Felix Filip Florian Froilan Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. november 2006 #4 Del Skrevet 15. november 2006 Florian er kjempevakkert på en søt liten baby, men kan du se for deg en røslig kar på 1.90 som strekker fram labben og sier "Morn, jeg heter Florian!" med dyp bassrøst? ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #5 Del Skrevet 15. november 2006 Det må jo bli Felix. Johan Felix Mads Felix Simen Felix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. november 2006 #6 Del Skrevet 16. november 2006 Felix er kult, men det blir litt mye når storesøster heter Felizia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAntrop Skrevet 16. november 2006 #7 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg vet om en fyr som heter Femi Kanskje ikke så aktuelt for deg, men det begynner ihvertfall på F Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. november 2006 #8 Del Skrevet 16. november 2006 Francis Filip Ferdinand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #9 Del Skrevet 3. desember 2006 Karl Ferdinand? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå