adelia*termin 18/10* Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Hendene mine er dobbelt så stor som i går( føler jeg i allefall), i tillegg visner de hele tiden.... Og dette 11 dager etter termin, kan jeg få mer flaks nå? Den babyen må komme ut nå. Noe annet er at babyen har vært mer aktiv i dag enn han har vært de 3 siste mnd tilsammen. fullstendig turbo
spagetti Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Føler med deg jeg, har selv hender som hovner opp og visner bort. Har sambo til å smøre brødskiva for meg, selv mister jeg melkepakka på gulvet. Har ikke følelse i fingertuppene. Håndleddene verker og jeg våkner av disse smertene midt på natta. Kjedelig. Hadde du det slik tidligere i graviditeten, eller har det oppstått nå? Har selv termin først i slutten av januar, men dette er begynt å bli et problem for meg...sukk... Krysser fingrene for deg at du slipper å gå mer overtid, det må være tungt..
adelia*termin 18/10* Skrevet 15. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2006 har hatt hevelser siden i sommer engang, men ikke sånn som nå, ser ikke ut:) smerter om natten har jeg ikke hatt denne gangen, var litt plaget med nr 1. Det er ingen lek å gå gravid, vi får trøste oss med at det er en overgang og at det er vel verdt det når det er over. Jeg er dritt lei nå, men mest sannsynlig får jeg treffe prinsen min i morgen. Blir nok satt i gang da tror jeg. Er litt stresset for det, men går nok bra. Lykke til binna77:), håper du blir bedre etterhvert
stacya fikk jente 27.11.06 Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Jeg sliter med samme problem. Hendene dovner bort-verst på natta eller når jeg sover da. Helt grusomt. Det heter Carpal Tunnel. Husk å fortelle det til JM din på neste kontroll (sikter til binna siden du har ei stund igjen). Vi novemberdamer får bare bite tennene sammen. Har selv 8 dager igjen til termin. Det går ann å kjøpe skinner til hendene på apoteket. Hørt mange snakke om dem, koster ca 400.- pr stk så det er ganske kostbart. Gidder ikke spandere når jeg har så kort tid igjen. Har fått et tips og det er å ligge med beina høyt om natta!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå