Dingeling Skrevet 14. november 2006 #1 Del Skrevet 14. november 2006 Heisann du.. en liten tilstandsrapport fra meg.. =) nå har jeg fått neglerot-betennelse,og må mest sannsynlig fjerne neglen for 3 gang,beg.bekkenløsning,forstrekt en hånd,kjempetrøtt hver ettermiddag hvis jeg ikke får den vanlig luren før/etter middag,så nå syns jeg såå synd på meg selv at jeg har bestilt meg billett til Chat Noir for å se ALT FOR ROGNAN..så her blir det en natt på hotell alene og gjett om det blir godt..! gubben og dattern vår skal til utlandet i noen dager,så da skal mor kose seg.. hehe! ellers så føler jeg meg som en flodhest,så dette skal vel bli noen fine måneder før Tigergutten vår kommer.. sukk! går det bra med deg da? =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7091411-anita65/
Anita65 Skrevet 15. november 2006 #2 Del Skrevet 15. november 2006 Hørtes ikke godt ut å være deg nå.. Du får kose deg på Chat Noir da !Godt å ha noe anna å tenke på. Syns liksom det ene har avløst det andre i dette svangerskapet. Det er tøffere å være gravid i moden alder, eller hva ? Jeg var hos legen i dag. Snakka litt om det jeg var ut for på mandag, så jeg tror de er mer obs nå, håper jeg... Hun sa at kanskje var urinen min utvanna fordi jeg hadde drukket så mye i helga, både juice, kjerringrokkte, blåbærsaft. Men dårlig unnskyldning det da, jeg må kunne bli tatt på alvor uansett. Ellers fikk jeg meg et lite sjokk. Hadde en blodprosent på 56 og 60 da jeg ble målt.. Skremmende lavt det. Ikke rart jeg er trøtt hele tida. Legen min sa at det var ikke noe vits i å måle jernlager, da det var lavt for en mnd siden også, kun 6. Hun regna med det var under det. Hun skulle måle om 2 uker, etter at jeg nå må gå på en skikkelig jernheksekur, masse hemofer ,5-6 ganger daglig. ugh... Vel, er godt i gang. Er du stor nå, Dingeling ? Stor mage ? Jeg er ikke så stor ennå, men det kommer vel nå.. Så har jeg vært og sett på Barnas Beste i dag = masse fint ! Fikk lyst på ny vogn.... Vi har ei 11 år gammel vogn brukt til tre, hehe. Så i dag at den er annerledes enn de fine smekre de har nå... Det er jo mye bedre fjæring på vognene nå og bedre hjul. Det var mye der jeg kunne tenkt meg.. Har du handla noe til Tigergutten din i det siste ? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7091411-anita65/#findComment-7103712
Dingeling Skrevet 15. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 15. november 2006 Heisann. nå er jeg på nattevakt igjen og jeg merker at jeg sliter,ja,det er sikkert.. =[ skal til legen 28.nov for fjerning av neglen og sv.skapskontroll,så da blir jeg vel avskiltet for godt.. hehe! håper virkelig at du får opp jernlageret ditt da.må jo være kjempeslitsomt å gå sånn. shoppinga er jeg ferdig med til Tigergutt,for nå er skuffen full,og svigers skulle sende masse i tillegg.. stor mage? hmm! hva er det? ;-] joda,jeg set ut som om jeg skal ligge snart ifølge noen på jobben,og det er ingen som tror at jeg skal gå til februar. kommer vel når han er klar.. dårlig unnskyldning at du hadde drukket mye i helga,syns jeg.. hvorfor fikk dem pos test på sykehuset da?? noen skulle trengt å bytte jobben sin. det er sikkert.. ellers så er det mange som himler med øynene når jeg sier at jeg jobber enda,men nå føler jeg at det er på tide å tenke på å kose seg litt hjemme. sliter til tider mye med å få sove etter nattevakt slik at jeg er et vandrende nervevrak etter jobb og før jeg skal på neste vakt. d kan jo ike være bra for bebisen heller eller? men kan jeg bare kreve sykemelding liksom? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7091411-anita65/#findComment-7105211
Anita65 Skrevet 15. november 2006 #4 Del Skrevet 15. november 2006 Heia.. Jeg syns du er veldig utholdende i jobben din. Det er ikke mange som klarer seg uten sykmelding i din jobb. Tungt å jobbe om natta, og så er jo jobben i seg selv tung. Syns ikke du skal kvie deg for å be om sykmelding ! Det er slitsomt å gå gravid, man må tenke på at man ikke skal slite seg ut før fødselen. Snakk med legen din om det du. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7091411-anita65/#findComment-7105703
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå