Gå til innhold

Hei Jenter! Hvordan går det med dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har vært en fin dag og jeg har vært veldig positiv.. Ikke grått en eneste tåre! :) Så håper på flere slike dager.. Men i dag så har jeg vært så utrolig stressa med avslutningen av mine studier og innlevering av siste oppgave..Det er den største opgaven jeg noen sinne har skrevet og levert... Blir deilig å bare slappe av og jobbe framover nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel, kan si jeg er litt oppgitt, nesten uten håp.....har på følelsen som om jeg aldri skal bli gravid.....

Først så var jeg SÅ optimistisk og tenkte på alle de på min alder som ved "uhell" ble gravide, så da måtte det ved litt insats vel vere ganske lett å bli gravid...jeg er i begynnelsen på 20 åra, frisk og sunn, aktiv og oppegående, ingen grunn som jeg vet om for at jeg ikke skal bli det, og kjæresten min er frisk og sunn og aktiv, ingenting å utsette der.....

så naiv som jeg var gikk jeg inn i min 1 pp og trodde at dette skulle vere "piece of cake" litt sex døgnet hverdag mellom mens og mens skulle vel holde?

men skuffelsen ble stor når mensen kom og enda større når det ikke funka 2pp eller 3pp, heller ikkel 4pp gikk det som jeg ville, så da var det å begynne å ta slimløsende hostesaft og virkeli gå inn for det.....og nå er det bare å vente igjen, litt motløs....

Har tatt opp noen fak som privatist i år og examen nærmer seg fort!

men konsentrasjonen er ikke der den skal!

jæv føler ALT går på tryne! ALT!

**hmmm, dæven så negativ jeg var** unskyld, måtte bere få sagt det, er litt lei og frustrert og utolmodig!

Skrevet

Hei Hannah!

Så koselig å høre fra deg:)

Nå kan du være stolt av deg selv for at du er ferdig med oppgaven din! Blir nok godt å ikke ha det å stresse med lenger tenker jeg.

Med meg går det bra, EL nærmer seg igjen, så da vet du hva jeg gjør på om dagen;)

God klem til deg!

Skrevet

Hannahღ - lengter etter spire

Hadde stor tro på denne pp, kroppen full av symptomer, men nei da! Lurt ble vi igjen. TR dukka opp i dag, 1 dag før IKM. Klarer nesten ikke tenke på at vi går over til 13pp.

Skrevet

Jeg kjenner el symptomer hele tiden jeg, og har fåt el slim, men jeg klarte ikke å la være å tempe selv om vi ikke er aktive prøvere denne mnd. Men tempen er lav. Siden jeg har symptomer på el tok jeg i dag en test som var neg.. Men Jeg er jo bare på dag 13. fikk el på dag 22 sist, men da en uke forsinket.. så kanskje om fredagen? Men blir ikke mye sex da nei.. Med mindre mannen "tvinger" meg.l. hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...