happygrl 23 - liten prinsesse Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 datteren min har akkurat fyllt året, men sier så langt bare mamma.. når begynte deres barn å snakke? bare lurer
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Alt er normalt. Ingenting å bekymre seg over enda:) Snuppa mi sa mamma da hun var 6 mnd, pappa da hun var 7 mnd og har veldig mange ord nå. Men jeg har hørt at de som er tidlig ute med å snakke er sent ute med å gå og omvendt Og mi har nettopp begynt å gå. (14 mnd)
Monstermamma Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Min er 16 mnd og sier fortsatt bare mamma!
Twig Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 mi begynte med mamma rundt 6 mnd. nå har hun mange ord.. Men jeg vet om mange som ikke sier et ord nå og
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 snuppa her er snart 13mnd og har mange ord... dagbarnet vårt har ikke så mange ord igjen.... de er så forskjellig.. noen tar det tidlig og andre litt senere... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå