Gå til innhold

Funderer litt her nå...

Anbefalte innlegg

Sutret over at jeg fikk mensen idag, men det har bare kommet noe lysebrunt i trusa tidligere idag... Og ikke noe mer. Hva kan det være? Når jeg først får mensen så kommer det i strie strømmer første dagen. Hmm, menmen, er vel bare å vente litt noen dager og se om mensen kommer for fullt. Hvis ikke så skal jeg teste igjen. =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7090572-funderer-litt-her-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi da!! Da kan det hende du er gravid ja! Jeg testet positiv i går og det var to dager før IKM. Har begynt å få brunt i trusa, men det er vist helt normalt da mensen skulle ha kommet. Hadde ikke jeg testa positivt så ville jeg trodd at håpet var ute denne pp siden jeg har brunt slim. Så derfor kan det være noe der for deg gett!! men at du ikke tester positivt så fort som jeg gjorde bare!!

Lykke til;)

Kan være at du er gravid...eller så kan d være at du spotter....om du er i 3pp bare så er d veldig normalt at syklusene forandrer seg litt.. Altså at du nå kan spotte selv om du ikke har gjort d før...d er d jeg er redd for at jeg opplever selv denne mnd...tanta kom ...med bittelitt blod..så stoppa hu opp...

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...