Gå til innhold

Mistet igjen

Hønemor --28pp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk Mook!

Kan jo ikke gi opp, men synes vi fortjener en spire som sitter snart ;o)

pp = prøveperioder, dvs vi har prøvd siden juli/august 2004 ...

Holdt meg hjemme fra jobb idag, sov til klokka var tre. Har vært ganske nedfor, men det går bra nå. Må jo prøve å tenke positivt, men det e rikke så enkelt.

Skal til legen på fredag, så nå blir vi henvist videre til fertilitetsklinikk... Må visst ha litt hjelp vi til dette her.

Har du barn?

Hei Hønemor!

Dere fortjener virkelig en bedre sjebne enn dette.

Har du mistet mange ganger?

Jeg opplever dette med ufrivillige aborter svært urettferdig.

Jeg kjenner mange som har mistet og mistet og til slutt måttet ha fått hjelp. De har barn i dag da!! :)

Sikker på at det går bra for dere også....

Jeg er gravid i uke 11 og jeg ble litt veldig overrasket da det skjedde på 2 forsøk. Vi hadde jo den innstilling at skjer det så skjer det, men det har ikke noe å si om det blir til neste år f.eks. Jeg trodde virkelig ikke at det skulle skje så raskt.

Derfor mener jeg at det er så urettferdig når noen går og ønsker seg barn så intenst men må slite så.

Har ikke barn fra før...

Heisan! jeg føler virkelig med dere!

Jeg har akkurat mistet min første, og det er helt for jævli!

Jeg kan jo bare forestille meg hvor vondt det må være for deg! Når man har mistet en sitter jo frykten i for å miste neste. Livet er fryktelig uretferdig i blant! Jeg mistet min i går etter 13 uker, og fikk i dag vite at en bekjent var for å ta frivillig abort. Det er urettferdig hva? at folk som ikke ønsker et barn får levedyktige foster og velger å ta det bort, mens vi som så sårt ønsker et lite barn å ta vare på, mister det! uff det føles så meningsløst.

Jeg håper virkelig dere klarer det neste gang! Noe annet er bare ikke riktig! Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...