Gjest Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Hva i all verdens dager er det som skjer her inne da??!!! Syns vi skal ha en positiv tråd jeg! Hva gjør dere glade? Starter med meg selv.. Samboeren min gjør meg veeeeldig glad når han kommer med koselige kommentarer som varmer masse
Sussa85 - snart 2? Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Venner og familie som støtter meg i den vonde tiden jeg går igjennom... Det er nå jeg virkelig ser hvem som er ekte venner!
Gjest Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Mm.. Det var en bra en!! Har jo skrevet litt med deg før, og vet jo det du har skrevet om situasjonen din.. Jeg støtter deg..!!
2 fine små Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 Og jeg er takknemlig fordi jeg bare er 34 aar, saa jeg kan proeve i mange aar til, og jeg er glad for at selv om jeg nettopp hadde en tidlig SA, saa har alt ordnet seg fint, med bare en uke til aa ordne opp, og jeg maatte ikke inn for aa ha utskrapning denne gangen. Og saa er det en fin dag og jeg skal ha lunsj med mannen min i dag, bare oss to... Og saa er jeg glad for alt jeg laerer av alle dere her inne rundt alt det tekniske og avanserte innenfor det aa proeve aa faa barn, og saa blir jeg glad hvis jeg kan glede noen andre noen ganger innimellom. Det er jo den stoerste gleden, er det ikke? Det er saaaa mye aa vaere glad for jenter, tenk at vi er saa heldige aa vaere proevere for eksempel! Ha en fin dag alle sammen.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Jeg er glad for at jeg har EL i dag, men trist fordi jeg pokker`n meg ikke fiksa noen morgensex. er det mulig å være så trøtt da? he he Kjempeglad for at sambo laga kaffe til meg som sto klar :) snille snille mannen
doffine Skrevet 15. november 2006 #8 Skrevet 15. november 2006 Jeg har bare verdens nyyydeligste hund, som er som en sønn for meg:-)))))) Og jeg er så glad disney.... kan kose meg i senga med en god film:-)
Gjest Skrevet 15. november 2006 #9 Skrevet 15. november 2006 I dag er jeg 11+0, og er meget takknemmelig for at alt har gått bra så langt!
Gjest Skrevet 15. november 2006 #10 Skrevet 15. november 2006 Er glad for at det snart er helg jeg Alltid gøy med helg Mitt motto er: "vi er aldri mer enn 6 dager fra en fredag :)"... JUHU!!!
Stine* Skrevet 15. november 2006 #11 Skrevet 15. november 2006 Bra tråd dette! Får en til å tenke hvor heldig en egentli er! Når eg tenker meg om, så er eg glad for så mye. Blir litt vanskelig å plukke ut noen få ting.. hehe, men skal prøve: Eg er glad for at eg har funnet mannen i mitt liv, og at vi har bestemt oss for å stifte familie (selv om det går litt tregt, brukt 11 måneder og deriblandt en SA)
kulemage søkes - innvilget! Skrevet 15. november 2006 #12 Skrevet 15. november 2006 Er glad for at selv om TR kom i dag, så har jeg korte sykluser og om bare 27 dager kan det hende jeg får to streker!!!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. november 2006 #13 Skrevet 15. november 2006 Jeg er glad for at febern sank litt i dag sånn at jeg kanskje får med meg endringer nok til å finne el ) Og så gleder jeg meg VILT til lørdag for da skal jg og gubben være alene nesten et helt døgn; få tid til å gå på kafe og lese avis sammen (uten en vilter halvannet åring som IKKE har lyst å sitte pent på stolen sin), gjøre det som faller oss inn når det faller oss inn (sex feks, slipper å vente til "noen" har lagt seg, hehe) og sove litt lenger på søndagen. Mmmm! Og så er jeg innmari glad for at jeg har fått solgt en STOR ting på finn i dag. Slapper nok ikke helt av før på mandag når jeg får penger og levert fra meg greia, men ser ut til at alt går i boks. Da er jeg mange penger rikere! Og så har jeg verdens nydeligste datter som minner meg på at vi får det til selv om det tar lenger tid denne gangen. Og får jeg ikke fler likevel (mot formodning) så har jeg verdens nydeligste som er mer enn nok i seg selv. Ja og gubben da, som steller og stuller for meg når jeg er syk...
Gjest Skrevet 15. november 2006 #14 Skrevet 15. november 2006 *dytter tråden opp så vi får vridd hjernene våre litt mer!!!*
attpåklatt!! Skrevet 15. november 2006 #15 Skrevet 15. november 2006 Eg er glad for at eg "fant" bim denne gang eg vil ha baby... koselig her!! Veldig glad akkurat nå for at mannen skal følge datteren vår til tannlegen, liker ikke det eg.. hehe!!! Masse mer å være glad for.. men dette var det første eg kom på nå!! OG, skal på ul i morgen og prøve å "finne" tr igjen.... Klem
*Rutletutt* Skrevet 15. november 2006 #16 Skrevet 15. november 2006 Jeg har en samboer jeg elsker over alt i verden, og en liten gutt som er hele livet mitt! Han er snart to år, og lyser opp en mørk dag med verdens beste smil:o) Har en familie jeg har et veldig godt forhold til, og som bor fem minutter unna, så jeg ser de masse. Har en spennende jobb jeg trives i...enn så lenge (er der bare i seks mnd foreløpig).
Petrinemor Skrevet 15. november 2006 #17 Skrevet 15. november 2006 Jeg er glad for at jeg har truffet min kjære og at vi har det så bra sammen, og at han er et så fantastisk menneske som det han er:) Pusen min gjør meg glad, og jeg må smile da han så og si alltid ligger som en liten ball/nøste i nærheten av meg, på badet om så skal være:) Jeg blir glad av å tenke på familien min og vennene mine som jeg er så glad i, og jeg blir glad av å vite at de er glad i meg:) Jeg blir glad når jeg tenker på at jeg trives i studiene og har en spennende jobb ved siden av, med gode medstudenter og kollegar Jeg blir glad av å tenke på at vi har det greit økonomisk, slik at vi har det vi trenger til en hver tid, og mer til:) Jeg blir glad av å tenke på at det er så mange fantastiske mennesker i denne verdenen som sprer masse glede, humor og varme. Slik som alle dere jentene her på Bli gravid:) Jeg blir veldig glad av å tenke på at mesteparten av oss her inne sitter med en liten spire om ett år:) Tenk på det dere:)))))))) Gladklem fra meg
Gjest Skrevet 15. november 2006 #18 Skrevet 15. november 2006 Åååååååååååååhhhhhhhhhhhhhh det er så utrolig mye jeg er taknemmlig og glad for. Fra de helt små til KJEMPE store ting!! Passer på å takke innimellom til han der oppe!!!! Men jeg synes det er så koselig med kjente "ansikter" som kommer innom!!! Fortsatt superduperdag til alle sammen....håper dere får masse positiv energi av å være her på disse sidene....nå MÅ jeg børne videre... )
**Håper** Skrevet 15. november 2006 #19 Skrevet 15. november 2006 Jeg må skrive litt her jeg også....En fin tråd. Jeg er glad for at jeg klarte å ta valget mitt med å ikke fortsette med eksen. Glad for at jeg ikke skulle bli alenemamma til et barn til. Jeg tenker positivt og ser lyst på livet. Jeg har ei fantastisk datter som betyr alt for meg og det hjelper såklart i hverdagen. Og en ting til....DERE ER EN KJEMPE FLOTT GJENG. Som jeg aldri kommer til å glemme og må høre hvordan det går med dere. Stå på jenter. Tenk positivt og ta godt vare på de dere er glad i. Klem til alle.
babyT Skrevet 15. november 2006 #20 Skrevet 15. november 2006 Dette var en utrolig fin tråd :-) Jeg ble glad av å lese om alt det fine dere blir gad for. Selv er jeg utrolig glad for at jeg nå har fått jobb på den lokale barneskolen, så jeg slipper å kjøre 7 mil hver vei til jobb :-) Glad for at jeg raskt ble kjent med mange fine mennesker da jeg tok sjansen og flytta i fra trygge Rogaland opp hit til kalde mørke Finnmark. Glad for at jeg har en fin familie, selv om de er langt unna. Glad for at jeg for 7 år siden ble kjent med verdens snileste mann, og at vi nå endelig er gift. Bir glad når jeg får bestillinger på strikkede klær (elsker å strikke), og så blir jeg enda gladere når jeg ser hvor takknemlige de som skal ha klærne blir. Kunne holdt på lenge her jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå