Gå til innhold

Nå går det på helsa løs :(

Anbefalte innlegg

Dette har vært en utrolig dårlig dag.Etter 5 dager med forhåpninger pga forsinket mens og forvirrende tester,kom altså tanta.Har vært helt uttafor i hele dag,har grått masse og føler meg helt hjelpesløs.Så uendelig trist...Har bestemt meg for å gå til lege imorgen,forklare hvordan jeg har det,og prøve å få sykemelding en ukes tid.Trenger å samle meg litt,og hente krefter igjen.Er det flere som har sykemelding pga lignende? For dere som ikke har fått det med dere,er jeg nå i 7pp,med en MA bak meg.Vet det er flere som har prøvd mye lengre enn meg....,hvordan klarer dere det psykiske presset? Denne tok virkelig knekken på meg:(

Fortsetter under...

Hei.. Åh, stakkar deg :( Jeg vet ikke hva jeg skal si, bare at jeg sender deg noen trøsteklemmer og håper at det er litt bedre i morra når sola skinner på såra. Snakk med legen du, det er tungt å gå rundt med sånt. Det skal ikke alltid være lett, nei.. :( Jeg er i 3pp nå, var så utrolig lei meg da jeg sist gang fikk tr etter ei uke over.. Og vi har ikke prøvd like lenge som dere! Men hadde ingen positive tester, så.. Håper det går litt bedre etter hvert, kjære deg. *klemmer*

Oj.. så trist når noen har det slik!!!

Gå til lege du, godt å få sette ord på det....

Sender deg mange store trøsteklemmer!!!!

Stå på!!! Og lykke til videre!!!

Vet lite om dette presset... er fortsatt i min første pp!! Ugh.. den startet 28 sept.... kjenner antydning til humørsvingninger... hehe!!

*klemme klemme*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...