Marolla Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Jeg vet ikke om jeg hører til under denne gruppen, men jeg regner med at dere vet svaret på spørsmålet mitt.. Jeg sliter med å finne BH'er som passer. Bruker vel egentlig cup størrelse E, men finner aldri noen i butikken. Det ender som oftest med at jeg kanskje finner en i DD hvis jeg er heldig... Noen tips på butikker hvor jeg kan finne en BH som passer?
doffine Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 dd cup er det samme som e cup..... Men jeg bruker også samme størrelse og finner alltid på lindex:-) Cubus har også noe utvalg, men der pleier jeg å ende opp med triumph... Kapphal sin xelint serie har også undertøy, og der går det opp i størrelsene på cupene også:-)
lindynatt Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 dd cup er IKKE det samme som e cup.. det er en størrelse mellom d og e. Prøv http://www.bravissimo.com de har masse fint (men kun 85 rundt ryggen maks)
doffine Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 JO det er faktisk det i visse butikker........ Det har jeg fått printa inn i huet på auds undertøys butikk på strømmen storsenter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pami Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 hei! Jeg fant noen kjempe fine amme bh + en vanlig en på en liten butikk som heter laLina i Oslo, den ligger i Ullevålsgt,mener jeg å huske. Kjempe hyggelig betjening og alt. var litt dyra da,men passa perfekt:) kommer til å handle der igjen! forresten så kosta ammebh ca. 500kr og det er ikke mer enn jeg forventa når man har den størrelsen jeg bruker:) jeg bruker kjempestør (100H!!!!) det mange gjør feil at de finner ikke cupen sin og kjøper isteden for stor størrelse "under bysten" hvis du skjønner, altså si at en bruker 90 F og finner ikke den så kjøper en isteden si 110E og da får ikke bysten god nok støtte og puppene ser ut til å falle ut av bhen.
lindynatt Skrevet 18. november 2006 #6 Skrevet 18. november 2006 nei.. ette rå ha vært hos ørten buikker, alltid på påmast e cup som aldri passet helt.. prøvde jeg dd cup. Og siden deng ang har jeg bher som sitter, som holder, som er sexy og ja i det hele tatt. Men ikke alle merkene passer, det er kanskje mulig å finne e cuper som er litt mindre enn normale e cuper, men hver gang jeg ble målt sa de, 85 e. Og hver BH satt aldri skikkelig. Helt til jeg da besillte dd hos bravissimo. bestillte en ny en i går, *sikle*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå