Gå til innhold

BH

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg hører til under denne gruppen, men jeg regner med at dere vet svaret på spørsmålet mitt..

Jeg sliter med å finne BH'er som passer. Bruker vel egentlig cup størrelse E, men finner aldri noen i butikken. Det ender som oftest med at jeg kanskje finner en i DD hvis jeg er heldig...

Noen tips på butikker hvor jeg kan finne en BH som passer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dd cup er det samme som e cup..... Men jeg bruker også samme størrelse og finner alltid på lindex:-) Cubus har også noe utvalg, men der pleier jeg å ende opp med triumph... Kapphal sin xelint serie har også undertøy, og der går det opp i størrelsene på cupene også:-)

Skrevet

JO det er faktisk det i visse butikker........ Det har jeg fått printa inn i huet på auds undertøys butikk på strømmen storsenter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

hei!

Jeg fant noen kjempe fine amme bh + en vanlig en på en liten butikk som heter laLina i Oslo, den ligger i Ullevålsgt,mener jeg å huske.

Kjempe hyggelig betjening og alt. var litt dyra da,men passa perfekt:) kommer til å handle der igjen! forresten så kosta ammebh ca. 500kr og det er ikke mer enn jeg forventa når man har den størrelsen jeg bruker:)

jeg bruker kjempestør :) (100H!!!!)

det mange gjør feil at de finner ikke cupen sin og kjøper isteden for stor størrelse "under bysten" hvis du skjønner, altså si at en bruker 90 F og finner ikke den så kjøper en isteden si 110E og da får ikke bysten god nok støtte og puppene ser ut til å falle ut av bhen.

Skrevet

nei..

ette rå ha vært hos ørten buikker, alltid på påmast e cup som aldri passet helt.. prøvde jeg dd cup.

Og siden deng ang har jeg bher som sitter, som holder, som er sexy og ja i det hele tatt.

Men ikke alle merkene passer, det er kanskje mulig å finne e cuper som er litt mindre enn normale e cuper, men hver gang jeg ble målt sa de, 85 e. Og hver BH satt aldri skikkelig.

Helt til jeg da besillte dd hos bravissimo.

bestillte en ny en i går, *sikle*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...