Gå til innhold

Er jeg den eneste som ikke vet når jeg har termin?


Gjest Visten Vrangskapning

Anbefalte innlegg

Gjest MammaTil2 & LynVingen

Det er ikke så lenge siden sist fødsel, så jeg vet faktisk ikke når jeg har termin - tenkte jeg skulle starte på "bunnen" her på 1. trimester, så jeg får holde meg her en stund til. - Håper jo selvfølgelig det blir en tidlig ultralyd ut av det (- men ikke så tidlig at den blir innvendig, så nyskjerrig er jeg ikke), synes det er små-kjedelig å ikke vite. Etter symptomene, har jeg i det minste regnet meg til at jeg kan være rundt uke 8 nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg aner ikke jeg heller!

 

Ut fra siste mens er jeg ni uker på vei i morgen. Men det er bare en drøy uke siden sist jeg testet negativt, så jeg tipper EL var forsinket og at jeg er kanskje rundt 5 uker på vei. Men håper legen min (skal dit om to uker) er interessert i å finne ut nærmere... Rart å ikke vite.

Men du sier noe om invendig UL... Det frister ikke, jeg har ikke tenkt på at det er det tidlig i svangerskapet. Jaja, jeg vil nå gjerne vite hvor langt jeg er på vei likevel.

 

Har så å si null symptomer ennå så det styrker jo at jeg er tidlig i sv.skapet fortsatt.

 

Det er litt rart å ikke ha en termin å forholde meg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til legen el gynekolog. De kan kjenne inni og på magen og kjenne hvor langt du er på vei. Var hos legen i uke 9 og da kjente legen min at livmoren tilsvarte uke 9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...