Gå til innhold

Jeg sitter her med blandede følelser...

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol

Vi begynner å spraye om 2 dager og gleder oss veldig til endelig å komme igang....

Men i dag fikk jeg vite at min mamma skal opereres til uka. De har påvist celleforandring i puppen slik at hun må operere den bort, ellers blir det kreft. Er jo veldig bra at de har oppdaget det såpass tidlig, men jeg vil at mamman min skal være frisk jeg.... Det finnes absolutt ingen ting vondt i henne og hun fortjener ikke dette. Pappa stakkars prøver å holde maska som best han kan for å være sterk for mamma, men han har det ikke godt han heller stakkars.

Kjenner at jeg er litt vel sliten nå og håper ikke det har noen påvirkning på vårt IVF forsøk. Tror mamma hadde blitt kjempeglad dersom vi kunne fortalt henne at hun skal bli mormor igjen :-)

Nei jeg må prøve å finne det positive i alt, men ikke så veldig enkelt bestandig desverre.

Klæm

Fortsetter under...

Nei nå blei jeg lei meg på dine vegne.Sitter her og gråter en skvett:-(((((

Dette fortjener du ikke nå, nå skulle du hatt bare positive tanker i hodet ditt. Det er veldig vanskelig når noen av dine nærmeste blir syke. Har opplevd det selv og må jo si jeg ikke unner mine værste fiender dette. Krysser fingrene for at alt går bra og at hun kan få vite innen veldig kort tid at hun skal bli Mormor.

Håper du/dere greier og holde mote opp og at resten går på skinner xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Mange gode og varme trøsteklemmer fra

Gjest Bjørnen Collargol

Jeg har vel felt noen tårer jeg også kan man si. Jeg vet at dette ikke er så bra, klaffer aldri med slik sykdom. Det er en del kvinner i min slekt som har hatt brystkreft så de skal sjekke mammas kromosoner for å se om det kan være arvelig... Så jeg krysser fingrene for at det ikke er det og at mamma klarer seg bra gjennom dette.

Er et sant mareritt å bo 50 mil unna nå, men vi er flinke til å snakke på telefonen i alle fall. Og så kommer de til oss til helge så vi får pratet og klemt litt på hverandre da.

Jeg har bestemt meg for at det bare MÅ gå på dette forsøket jeg :-) Vi skal i alle fall gjøre det vi kan for at det skal lykkes, så får alle andre komme i siste rekke. Nå er det oss det handler om!

Tusen takk for fint svar forresten, setter pris på det!

Klæm

Ja tenk den oppturen hun vil få, dersom du blir gravid!!! En mamma vil jo bare det beste for barnet sitt, så jeg er sikker på at hun vil støtte deg i å gå for et forsøk nå.

Vil bare si at jeg tenker på deg, og håper alt går bra, både med din mamma, og for deg. Jeg starter med sprayen to dager etter deg:)

Go klem til deg fra meg

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol

Tusen takk jenter, det varmer med slike ord! Godt å ha dere man kan lufte alle tanker og følelser med.

Snakket litt med mamma i dag og hun tar det så rolig, men hun får vel en skikkelig smell tenker jeg.

Vi skal selvfølgelig starte forsøket nå, men må jobbe litt mere for å holde tankene på noe positivt. MEN vi SKAL lykkes har vi bestemt :-)

(Som om vi kan bestemme det da, men...)

Nå må jeg faktisk legge meg snart for begynner 3:55 i morgen tidlig på jobb :-(

Klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...