Gå til innhold

Luca

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble det noe shopping på datteren din da hun var i Trondheim eller? Fant hun fram, med mormor på slep? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, hun fikk shoppet en del ja:-) Hun syns det var ganske dyrt og fant ikke så mye på Stas. Men på Tante Isabell handlet hun mye. så var de på et par-tre loppiser også. Hun kom hjem med ihvertfall 5 vesker, 2 store og 3 konvoluttvesker(lød lakk og hvit..DEN dama.-)

Kjøpte deg kjole og en vest som er lagt igjen hos mormor for justering. Og flere topper, paljetter og div. Så mye fint ja.

Fant også en Wrangler olavest til kjæresten sin, så nå blir han litt vintage han også:-) Han jobber på Carlings etter skolen, så de er litt vel opptatte av klær de to skjønner du..hehe:-)

Så hun hadde en kjempefin mormortur, sikkert deilig å slippe å bli vekket kl 0600 hver morning for en 17-åring.-)

Skrevet

Aiai, det ble storfangst jo!

Tror de må ha skrudd opp prisene på Stas etter at jeg var der første gang da, for da var det veldig billig der :D men ble vel fort populært da, og da kan de jo skru prisene litt ;)

Tante isabel er jeg innom en del selv, men er ting-leter jeg da..

Men så bra at hun fikk shoppet, og så til kjæresten til og med da, snill jente :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...