Kirkerotte Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Det er mange som sier til meg at jeg bør velge kombivogn i stedet for duovogn, fordi det er så tungvint å snappe bagen av understellet på duovogner. Men jeg har forelsket meg i Emmaljunga City Cross. Og jeg synes ikke det virker så vanskelig å ta av Citybagen av understellet. Noen som har City Cross med bagen og har erfaringer? Eller generelt synspunkter på duo versus kombi? En annen ting med denne vognen - er hjulene for små til norsk vinter? Nå bor jeg i Oslo, men vi kan da vitterlig få mengder med snø her også...
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Hjulene på City Crossen er STORE!!! Duovogner er mye lettere og du slipper å slite på sittesinnsatsen mens du bare bruker bagdelen. Delig å bare klikke i en helt ny, ubrukt sportsdel når bagen er forliten. Det er ingen "jobb" å klikke av City bag'en....
Gjest Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Jeg har nettopp kjøpt meg City Crossen, jeg synes faktisk d er lettere å ta denne av enn å trekke en bag ut av en kombivogn. Føler og at beibien ligger mye tryggere i en duovogn, har følelsen av at i en kombi så kan bare bagen skli utav (gjør sikkert ikke det altså men.....)
Hidjey Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Jeg hadde utvilsomt gått for Emmaljunga City Cross. Kjøpte den til Marcus for 3 uker siden, og ELSKER den. Jeg er faktisk superforelska. Det tar ca 2 sekund å snappe av bagen fra understellet, og den er lett å bære. Synes at softbagen jeg hadde de to første ukene var like tung (evt lett..)og MYE mer mas og strev. Hjulene er store og gode, tror ikke det skal bli problem dersom det blir hvit vinter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå