¤mamma¤ Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Har føltes som om jeg fikk mye vann i kroppen nå i helgen..er i uke 33. Men nå gikk jeg på vekten for å sjekke fordi jeg nesten ikke fikk på meg støttestrømpebuksen- og det er 4kg opp fra forrige uke. Det KAN jo ikke være normalt. Skal heldigvis til JM i morgen, for nå lurer jeg på om jeg har Svangerskapsforgiftning eller noe... Anyone???
*Lucia* Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Det hørtes mye ut...... jeg gikk opp litt over 2 kg på noen få dager. Den uka så jeg helt sinnsyk ut med vann i kroppen osv. Men noen dager etter det igjen så hadde jeg gått de samme kiloene ned igjen.... Men det er jo lurt å si i fra til jm så hun får testet deg! :-O)
¤mamma¤ Skrevet 14. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2006 Ja, ser jo ganske annerledes ut...,men det er mest i lårene og knærene + hendene. Kan ikke få det helt til å stemme, trodde det fulgte tyngdekraften, sånn at det er legger og ankler som svulmer opp, samt hendene...
pluttis Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 da er vi 2.... er litt lengre på vei en deg da... men nå er vannet kommet for fult hos meg ja.....spes i beina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå