Gå til innhold

I moorgen er jeg i uke 12!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Hehehehe.. Er 11+0 i morgen.. Det er en sååååå stor milepæl for graviditeten... Jippi!!!!! den 23. skal jeg til jordmor. Og da er jeg 12+1, gleder meg så sinnsykt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 9+6 i dag, så ligg jo litt over ei veke bak deg... Men håper det går fort framover då!

Det er jo berre ein liten dag ekstra, og 11 fullgåtte veker er jo ikkje berre berre! Då er det berre EI lita veke til fullgåtte 12!!! :) hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Neida, det er ikke så ille.. Når er det man skal gå over til tri 2 da?? 13+0??

 

Har vært og kjøpt noen nye klær, og undertøy.. En del av bh`ne mne som begynner å bli VEL små... Hehehe..

 

Tenkte jeg skulle ta nye bilder i morgen.. Vokst ganske mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ein går over til 2 tri på 12+1, men ikkje heilt sikker altså!

 

Har også kjøpt nye bh'ar - måtte opp i 85E (jeeez), fekk heilt sjokk, men no har eg i alle fall plass til ull-ammeinnlegg så eg slepp å fryse sånn på vortene... *sukk*

 

Har også tenkt å ta nye bilete snart, har tatt annakvar veke til no. Men føler jo at det er mest luft likevel... :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.... Okai.. Er ikke sikker på dette greiene her jeg heller..

 

Hm.. Måtte opp i 75 B jeg da.. Hehehe.. så ingen krise.. Har så knøttsmå fra før, så det gjør ingenting.. ;) Jeg tenkte ikke på at disse ull innleggene kunne være noe.. Men jeg fryser også innmari på de.. Håpløst.. Hihi..

 

Hm.. Jeg merker det på buksene mine jeg.. Har snart ikke ei eneste olabukse som passer.. Hehehehe.. Litt herlig også, og se at man vokser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, eg måtte hente nokre dongribukser eg kjøpte i Mexico (etter åtte månader på tortillas, tacos og lite mosjon var eg ganske så rund) - og dei passar fint. Elles er det få bukser som er behagelege på...

 

Ammeinnlegga var masse billegare enn eg trudde, kosta berre 79kr, og dei varar jo evig, så dei blir gode å ha neste vinter. Går også med sånn tynn ullgenser innerst, etter råd frå ei anna jente her inne. Kan få brystbetennelse av å fryse visstnok (og det har eg ikkje så lyst på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Jeg klarer ikke klær som er trange lenger jeg altså.. Eller som sitter godt ved magen. Da blir jeg bare kvalm..

 

Hm.. Kanskje jeg skal kjøpe meg det da... Ligger med skikkelig tykk vinterdyne om nettene.. Og om dagene har jeg t-skjorte under uniformen på jobben.. Kan jo ikke driver og fryse hele tiden....

 

Når har du fått time hos jordmor da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått time hos jm 29. november. Det er to veker til. Er heilt sikker på at Ullevål kjem til å vere fylt opp når eg endeleg får sendt inn søknad, sidan eg ikkje får søke verken hos jm eller fastlegen min før 12 veker!! *ghh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...